انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
استاندار تهران بر تعیین شاخص‌های راهبردی جهت جذب نیروی انسانی تاکید کرد.
تاکید استاندار تهران بر تعیین شاخص‌های راهبردی جهت جذب نیروی انسانی
شورای راهبری توسعه مدیریت استان تهران، ۲۳ اردیبهشت به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور علاءالدین ازوجی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و دیگر اعضا برگزار شد. 
فخاری با اشاره دستور کار جلسه اظهار داشت: در راستای جذب و استخدام نیروی انسانی در سازمان ها باید شاخص هایی در نظر گرفته شود و اهداف راهبردی استان و سازمان‌هایی که در تحقق این اهداف نقش پررنگ تری دارند مشخص شود تا در این راستا از نیروهای متخصص و کارآمد استفاده شود.
وی ادامه داد: دستگاه ها باید امسال طرح ارتقا و افزایش بهره وری سازمانی مربوطه خود را ارائه کنند و گروه های ممیزی جهت سنجش و ارزیابی واقعیت‌های اقتصادی با عنایت به اینکه امسال مزیّن به شعار «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری شده است، تمرکز  نمایند و دستگاه‌های ذیربط که در حوزه اقتصادی نقش آفرین هستند مورد ارزیابی قرار گیرند.
استاندار تهران عنوان کرد: سازمان ها موظف هستند با انجام کارسنجی در جهت محاسبه نیروی انسانی اداری مورد نیاز و به‌تبع آن تعیین کمبود یا مازاد نیروی انسانی شاغل جهت  افزایش سطح بهره وری و به روزرسانی شرایط سازمان خود اقدام کنند.
https://thmporg.ir/vdcj.temfuqeixsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما