انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از ثبت و پیگیری بیش از ۲۵۰۰ درخواست و شکایت در سامانه فوریت های اداری (فواد ۱۲۸) از ابتدای مهرماه تا پایان آبان ماه سالجاری خبر داد.
رسیدگی به ۲۵۰۰ مطالبه مردمی در سامانه فوریت‌های اداری استان تهران
 
 
 
«حسین سپهری» افزود: حدود 62 درصد از شکایات و درخواست‌های شهروندان محترم که مرتبط با شاخص های هفتگانه بوده در همان ابتدا بررسی و تعیین تکلیف شد و حدود 38 درصد از درخواست ها نیز در حال بررسی و یا به مراجع مسئول برای رسیدگی بیشتر ارجاع داده شده است.
وی بیشترین درخواست ها و شکایات را به ترتیب مربوط به مجموعه بانک ها، آموزش و پرورش، امور مالیاتی، بیمارستان ها و تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد و افزود: در بازه زمانی ابتدای مهرماه تا پایان آبان ماه از سایر دستگاه های اجرای، شکایات کمتری شده است.
«سپهری»، بیشترین گزارش شکایات مردمی را مربوط به «اختلال یا نقص در آمادگی کامل تجهیزات سامانه‌های اداری یا ابزارهای ارتباطی مرتبط با ارائه خدمات» کمترین میزان شکایات را «اختلال یا نقض در استمرار ارائه خدمت به دلیل وابستگی آن به حضور مدیر یا کارمند خاص» بیان کرد. 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه فعالیت سامانه فواد 128 از ابتدای مهرماه سالجاری در تهران آغاز شده است، یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، در روزهای کاری و همزمان با ساعات فعالیت دستگاه‌های اجرایی (از ساعت ۷ تا ۱۷) سامانه فوریت های اداری آماده دریافت تماس‌های مردمی و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم این طرح به ابزاری راهبردی برای تحول در فرهنگ اداری، ارتقای سلامت اداری، ترمیم اعتماد عمومی و نهادینه سازی نظارت مردمی بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات تبدیل شود.
https://thmporg.ir/vdca.yn0k49nem5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما