چهار دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات پیمانکاری و مشاوره با همکاری موسسات دارای صلاحیت برگزاری دوره های آموزشی و با نظارت مدیریت آموزش کارکنان دولت در خردادماه سالجاری برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و نوسازی اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور از روند خدمت رسانی در ادارات شهرستان قرچک بازدید کردند.
نخستین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در سال ۱۴۰۵ به ریاست «محمدصادق معتمدیان» استاندار تهران، دبیری «حسین سپهری» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و با حضور معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تهران برگزار شد.
سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران در راستای ارتقاء سطح کیفیت خدمات آموزشی به کارکنان دستگاههای اجرایی استان و بهرهمندی از مدرسان واجد صلاحیت تدریس، از مدرسان علاقهمند و مجرب که دارای گواهینامه مدرسی در چارچوب دستورالعمل احراز صلاحیت تدریس و اجرای برنامه تربیت مدرسان دورههای آموزشی کارکنان دولت میباشند، دعوت به همکاری مینماید.
«حسین سپهری»، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران، در نشست با اصحاب رسانه که با هدف بررسی راهکارها و ارائه پیشنهادات برای حل مشکلات استان برگزار شد، اظهار کرد: استان تهران با استقرار ۵۰ درصد شرکتهای دانشبنیان کشور، ۲۶ درصد پارک علم و فناوری، ۲۵ درصد مراکز نوآوری، ۳۶ درصد ارزش افزوده، ۲۳ درصد تولید ناخالص ملی و ۷۰ درصد مراکز نوآوری و تمرکز ...
نخستین جلسه شورای فنی استان تهران، ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور سید کمال الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ، پرویز قوامینژاد مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد.
نخستین جلسه شورای فنی استان تهران، ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور سید کمال الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ، پرویز قوامینژاد مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد.
شورای راهبری تحول اداری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور «ستوده نژاد» مدیرکل و مدیران ارشد و اعضاء شورای تحول اداری این اداره کل و «جوربنیان» معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با بررسی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و نقش آن در بهبود کیفیت خدمت رسانی به مردم برگزار شد.
نخستین نشست کارگروه نظارت و بازرسی سامانه فواد (۱۲۸) در سال جاری، ۲۱ اردیبهشت ماه در دفتر معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران برگزار شد.
جلسه بررسی وضعیت نیروی انسانی مدیریت امور عشایر استان تهران با حضور ذبیحی مدیر امور عشایر استان و همکارانشان و جوربنیان معاون سرمایه انسانی و نوسازی اداری سازمان و کارشناسان این حوزه در محل معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی تهران برگزار شد.
اولین دوره کانون ارزیابی شایستگیها و ویژگیهای عمومی مدیران حرفهای استان تهران با همکاری مرکز آموزش مدیریت دولتی در استان تهران در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۳و ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۵ برگزار شد.
نخستین جلسه شورای معاونین و مدیران، نهم اردیبهشت ماه با حضور حسین سپهری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد.
در این جلسه، گزارش اجرای برنامه های عملیاتی معاونت ها و مدیریت های سازمان در سال جاری ارائه شد و نقاط قوت و ضعف برنامه ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.
حسین سپهری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: در راستای اهمیت تقویت زیرساخت های امنیتی، نظامی و انتظامی استان، در اسفند سال گذشته مبلغ ۶۰۰۰میلیارد ریال به دستگاههای اجرایی مربوطه تخصیص و ابلاغ شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: ۱۱۰۰ میلیارد تومان از منابع استانی برای ارتقای شاخص های بهداشت و درمان و خوابگاههای دانشجویی مراکز آموزش عالی استان تهران در اسفند ماه تخصیص داده شد.
مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از موسسات آموزشی دارای گواهینامه فعالیت آموزش کارکنان دولت در استان تهران خواست که گزارش عملکرد یکساله خود را به این مرکز ارسال کنند.
با توجه به وقوع جنگ تحمیلی از سوی دشمنان آمریکایی و صهیونیستی و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق موسسات و تسهیل در فرآیند آموزش کارکنان دولت، مجوز فعالیت آن دسته از موسسات و شرکت های آموزشی که درخواست تمدید مجوز صلاحیت را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ارسال کرده اند، تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۵تمدید می شود.
نشست هشت ساعته بررسی مسائل و مشکلات دانشگاههای مستقر در تهران با هدف ارائه راهکار و تصمیم گیری برای رفع عقب ماندگی ها، هفتم اسفند ماه در استانداری تهران برگزار شد.