کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاکید استاندار تهران بر تعیین شاخص‌های راهبردی جهت جذب نیروی انسانی

24 ارديبهشت 1402 ساعت 0:01

استاندار تهران بر تعیین شاخص‌های راهبردی جهت جذب نیروی انسانی تاکید کرد.


شورای راهبری توسعه مدیریت استان تهران، ۲۳ اردیبهشت به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور علاءالدین ازوجی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و دیگر اعضا برگزار شد. 
فخاری با اشاره دستور کار جلسه اظهار داشت: در راستای جذب و استخدام نیروی انسانی در سازمان ها باید شاخص هایی در نظر گرفته شود و اهداف راهبردی استان و سازمان‌هایی که در تحقق این اهداف نقش پررنگ تری دارند مشخص شود تا در این راستا از نیروهای متخصص و کارآمد استفاده شود.
وی ادامه داد: دستگاه ها باید امسال طرح ارتقا و افزایش بهره وری سازمانی مربوطه خود را ارائه کنند و گروه های ممیزی جهت سنجش و ارزیابی واقعیت‌های اقتصادی با عنایت به اینکه امسال مزیّن به شعار «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری شده است، تمرکز  نمایند و دستگاه‌های ذیربط که در حوزه اقتصادی نقش آفرین هستند مورد ارزیابی قرار گیرند.
استاندار تهران عنوان کرد: سازمان ها موظف هستند با انجام کارسنجی در جهت محاسبه نیروی انسانی اداری مورد نیاز و به‌تبع آن تعیین کمبود یا مازاد نیروی انسانی شاغل جهت  افزایش سطح بهره وری و به روزرسانی شرایط سازمان خود اقدام کنند.


کد مطلب: 6534

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/6534/تاکید-استاندار-تهران-تعیین-شاخص-های-راهبردی-جهت-جذب-نیروی-انسانی

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir