انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
ازوجی در جلسه با همکاران معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت تهران:

ارائه بودجه دستگاه‌ها منوط به ارائه آمار باشد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها اطلاعات و آمار مورد نیاز برای برنامه‌ریزی‌های استان را به‌موقع یا کامل در اختیار معاونت آمار سازمان قرار نمی‌دهند، گفت: «ارائه بودجه این دستگاه‌ها باید منوط به ارائه آمار به‌موقع و کامل شود تا در نظام برنامه‌ریزی با مشکل دچار نشویم».
ارائه بودجه دستگاه‌ها منوط به ارائه آمار باشد
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، علاالدین ازوجی در جلسه با همکاران معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت تهران با بیان این مطلب گفت: «دستگاه‌های اجرایی باید پاسخگوی برنامه‌ها و اقدامات باشند و اطلاعات مورد نیاز همکاران در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران را در اختیار آنان قرار دهند».
وی ادامه داد: « لازم است در حوزه شورای برنامه‌ریزی و توسعه، سند آمایش سرزمین و مسائل کلان در استان تهران همه دستگاه‌های استانی با یکدیگر هماهنگ عمل کنند تا بتوانیم به نتایج مطلوب دست یابیم».
ازوجی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص افزایش نیروی انسانی در معاونت آمار و اطلاعات سازمان خاطرنشان‌کرد: «باید سازوکاری بیاندیشیم که نیروی آموزش‌دیده و متخصص سازمان در سازمان ماندگار باشد و قرارداد کاری مشخصی داشته باشد».
وی افزود: «در معاونت آمار و اطلاعات سازمان با سازمان نقشه‌برداری کشور و مرکز آمار ایران در ارتباط تنگاتنگ هستیم و برای تقویت این ارتباط باید کوشا باشیم».
ازوجی بیان کرد: «برای اثربخشی بحث‌های آماری در استان باید ردپای آمار در تحلیل‌های اقتصادی آشکارتر شود و اهداف ما از اقدامات آماری سازمان مشخص باشد».
 
https://thmporg.ir/vdcf.0dtiw6dc1giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما