انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
سرپرست گروه آموزش و توانمندسازی سازمان مدیریت تهران عنوان کرد

رتبه نخست استان تهران در بررسی و تائید صلاحیت موسسات آموزشي

سرپرست گروه آموزش و توانمندسازی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از رتبه نخست این استان در بررسی و تائید صلاحیت موسسات آموزشی خبرداد.
رتبه نخست استان تهران در بررسی و تائید صلاحیت موسسات آموزشي
به گزارش روابط‌ عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، غلامرضا شجاعی با اعلام این خبر گفت: «از سال 96 تاکنون برای 95 موسسه در حيطه‌هاي مختلف در سطح استان تهران گواهی فعاليت آموزشي صادر شده که در مقایسه با ساير استان‌ها رتبه نخست را دارا مي‌باشد و استان‌ خوزستان با صدور 27 گواهی و استان اصفهان  با صدور 26 گواهی در رتبه‌های بعدی قرار دارند».
وی ادامه داد: «از سال 96 تا سال گذشته نیز برای 65 موسسه در استان تهران گواهی فعاليت آموزشي صادر شد که این امر نشان‌دهنده رشد در تعداد گواهی‌های صادره است».
شجاعی متذکر شد: «از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای 22 موسسه گواهی فعاليت آموزشي صادر شده و پنج موسسه موفق به تمديد گواهينامه فعاليت آموزشي خود شده‌اند و سه موسسه گواهي فعاليت آنها ارتقا یافت و حيطه فعالیتشان بیشتر شد».
وی ادامه داد: «این درحالی است که در سال گذشته تنها برای 11 موسسه آموزشي گواهی فعاليت صادر شد و 2 موسسه گواهی خود را  تمدید کردند».
شجاعی خاطرنشان‌کرد: «با توجه به بهبود شرایط کرونا در کشور و از سرگیری فعالیت موسسات آموزشی امیدواریم تا پایان سال‌جاری نیز برای تعداد دیگری از موسسات متقاضی گواهی تشخیص صلاحیت صادر شود».
گفتنی است،این موسسات آموزشی، آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت را برعهده دارند.

 
 
 
https://thmporg.ir/vdcc.oqpa2bqmxla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما