انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
چهارمین جلسه ستاد تجهیز درآمد استان تهران با حضور سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و فرزانه دهنادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران و دیگر مدعوین در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تهران برگزار شد.
برگزاری چهارمین جلسه ستاد تجهیز درآمد استان تهران در سازمان مدیریت
به گزارش روابط‌ عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، شهرام عدالتی در این جلسه با اشاره به قانون پایانه‌های فروشگاهی وسامانه مودیان که زیر مجموعه‌ای از نظام یکپارچه و فراگیر پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان است، گفت: «این قانون دارای روح شفافیت اقتصادی است و تنها به افزایش درآمد مالیاتی نمی‌اندیشد و به دنبال شفافیت اقتصادی برای درمان کاستی‌های اقتصادی است».
وی ادامه داد: «بدون تردید این قانون می‌تواند هزینه مالی و روانی انجام تخلف برای متخلفان را افزایش دهد و از این طریق به بهبود شرایط اقتصادی کمک کند».
عدالتی با بیان موضوع آموزش در اجرای این قوانین خاطرنشان‌کرد: «آموزش و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه نسبت به این امر از اصلی‌ترین موضوعات است که باید مورد توجه قرار گیرد و بهتر است به‌صورت تدریجی در اجرای این قانون جلو رویم و تکالیف هر دستگاه در اجرای این قانون مشخص و معین شود».
وی اضافه کرد: «دستگاه‌های اجرایی ارکان اصلی اجرای این قانون هستند که باید به‌طور کامل درباره این قانون اطلاعات و آگاهی داشته باشند و در مرحله بعدی هموطنان مورد توجه قرار گیرند».
لازم به ذکر است، در پایان این جلسه چندین نفر از نمایندگان اصناف و سازمان امور مالیاتی استان تهران نیز نظرات خود را در مورد اجرای شایسته این قانون اعلام کردند.
 
https://thmporg.ir/vdca.0nmk49n0w5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما