انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان تهران 21 تیر ماه با حضور علاء الدین ازوجی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد.

در ابتدای نشست، «داود طبرسا» مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران و دبیر ستاد، ضمن تشریح وضعیت درآمدهای استان، به میزان تحقق درآمدهای عمومی به تفکیک دستگاه های اجرایی پرداخت.
وی افزود: در سه ماهه گذشته بیش از ۸۰ درصد از درآمدهای مصوب سه ماهه اول سال جاری محقق شده است و انتظار می رود که پس از تیر ماه این روند سیر صعودی به خود گیرد.
در ادامه پس از بیان نقطه نظرات اعضاء جلسه، مقرر شد به دلیل اهمیت و حساسیت درآمدهای عمومی استان؛ جلسات ستاد درآمد و تجهیز منابع در هر دو ماه تشکیل شود.
همچنین مقرر شد، دستگاه هایی که عملکرد وصولی آنها کمتر از ۵۰ درصد مصوب در سه ماهه اول سال بوده، به جلسه ستاد دعوت و دلایل عدم  تحقق خواسته شود.
  اداره کل امور مالیاتی شهر و استان تهران نیز موظف شدند میزان دقیق اقلام درآمد مالیاتی استان تهران از جمله مالیات های مستقیم و غیرمستقیم فعالیت ها و اشخاص را در جلسه بعدی ارائه نمایند.
علاوه بر این مقرر شد، با توجه به اهمیت نوع درآمد مالیاتی؛ مطالعه ای در خصوص آسیب شناسی ساختار مالیاتی استان و ظرفیت های آشکار و پنهان این حوزه صورت گیرد.
https://thmporg.ir/vdcj.vemfuqemisfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما