انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با همراهی حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت و شهرام عدالتی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از سایت چوبستانه مجتمع صنفی خاوران واقع در قیامدشت بازدید کرد.
بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از سایت چوبستانه مجتمع صنفی خاوران
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در این بازدید گفت :«چندی پیش درخواست صدور مجوز پایان کار برای صاحبان مشاغل در سایت چوبستانه توسط شهرداری قیامدشت به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران ارسال و مورد تائید شورا قرارگرفت».
 وی افزود :«از آنجا که حدود مجتمع صنفی خاوران از شهر تهران خارج و وارد قلمرو شهر قیامدشت شده است، مجوز و پروانه فعالیت برخی از واحدهای صنفی این سایت در شهرداری تهران صادرشده بود و شهرداری قیامدشت نمی‌توانست مجوز پایان کار و آغاز فعالیت برخی واحدها را صادر کند که با تائید شورای برنامه‌ریزی این مشکل رفع شد».
شفیعی ادامه داد :«لازم به ذکر است که شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با قید نداشتن مشکل قانونی و طبق نقشه اطلاعات مکانی اولیه سایت چوبستانه با صدور مجوز پایان کار برای واحدهای صنفی دارای مجوز و پروانه کار مستقر در این سایت موافقت کرده و بدیهی است رعایت کلیه آرا حقوقی- قضایی و قوانین مرتبط موضوعه از سوی شهرداری قیامدشت الزامی است».
حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت نیز در این بازدید در خصوص سایت چوبستانه و سایر سایت‌های مستقر در این مجتمع صنفی توضیحاتی ارائه داد.
 
https://thmporg.ir/vdch.-nmt23nmvftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما