انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
به منظور بررسی و بهبود شاخص‌های مدیریت سبز در ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، نخستین جلسه مدیریت سبز با حضور اعضاء در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران برگزار شد.
برگزاری نخستین جلسه مدیریت سبز در سازمان مدیریت تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، در این جلسه که با حضور سیمین محمدپور رییس جلسه و مدیر اداری، مالی و پشتیبانی سازمان،پرویز قوامی‌نژاد مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران برگزار شد در خصوص شاخص‌های عمومی مدیریت سبز در ارزیابی عملکرد سازمان تبادل نظر شد.
مصطفی صالحی دبیر جلسه و کارشناس مسئول امور پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در این جلسه با ارائه گزارشی از امتیازات سازمان در شاخص مدیریت سبز به شاخص مصرف انرژی در سازمان پرداخت و گفت:«سال گذشته در مصرف انرژی امتیاز مطلوبی در ارزیابی عملکرد کسب شده اما با نقطه ایده‌آل سازمانی فاصله دارد و در حوزه برق و گاز با ارائه راهکارهایی می‌توانیم به نهایت امتیازات دست یابیم».
وی در حوزه مصرف آب در سازمان ادامه داد:«در این حوزه در کنار صرفه‌‎جویی همکاران، منافذ هدر رفت آب در سازمان شناسایی شده و به‌زودی رفع می‌شود».
صالحی در زمینه مدیریت پسماند در سازمان نیز خاطرنشان‌کرد:«هماهنگی لازم در این حوزه با شهرداری منطقه صورت گرفته و به‌زودی تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان مدیریت و شهرداری منطقه سه منعقد می‎‌شود تا اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد».  
پرویز قوامی نژاد مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت نیز در این جلسه خواستار بررسی وضع موجود و مطلوب سازمان در حوزه شاخص‌های مدنظر مدیریت سبز شد و گفت:«اقدامات متعددی در حوزه بهینه‌سازی شاخص‌های مدیریت سبز در سازمان می‌توان انجام داد اما نخست باید در تمامی شاخص‌ها گزارشی همه‌جانبه تهیه شود تا بتوان بهترین اقدامات را با معیار هزینه- فایده مدنظر قرار داد».
 
https://thmporg.ir/vdcf.xdtiw6dtjgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما