انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
شفیعی در بازدید از اداره کل استاندارد استان تهران عنوان کرد

ایمنی و سلامت شهروندان در گرو استانداردسازی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در بازدید از اداره کل استاندارد استان تهران، ایمنی و سلامت شهروندان را در گروه استاندارد‌سازی محصولات و کالاهایی دانست که در جامعه در دسترس آنان قرار دارد و این وظیفه مهم بر عهده اداره کل استاندارد استان تهران است.
ایمنی و سلامت شهروندان در گرو استانداردسازی
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در این بازدید با بیان این مطلب گفت:«اداره کل استاندارد استان سدی در مقابل سوداگری هایی است که در این عرصه وجود دارد و با تمام توان در مقابل تخلفات ایستاده است اما متاسفانه منافذ و رانت‌هایی وجود دارد که سبب شده این اداره کل نتواند به نقطه مطلوب و ایده‌آل برسد».
وی ادامه داد:«همگان از نقش اثرگذار و مستقیم استاندارد بر کیفیت زندگی شهروندان آگاهند و اگر از تخلفی در این حوزه چشم‌پوشی شود، سلامت جامعه به خطر می‌افتد و لزوم فرهنگ‌سازی و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه در حوزه استاندارد نیز کاملا محسوس است».   
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کارمندان این اداره کل خاطرنشان‌کرد:«امیدوارم شرایط پرسنلی کارمندان این اداره کل با توجه به حساسیت بالای اقدامات آنان بهبود یابد».
محمودرضا طاهری مدیرکل اداره استاندارد تهران نیز در این بازدید گفت:«آزمایشگاه‌ ما در اداره استاندارد مرجع آزمایشگاه‌های استان است و تمامی نتایج نمونه‌های آزمایشگاه‌های همکار استان به این اداره کل برای چک نهایی ارسال می‌شود».
وی ادامه داد:«تجهیز و نگهداری از وسایل آزمایشگاهی در این اداره بسیار حائز اهمیت است و اکنون برخی دستگاه‌های آزمایشگاهی به سبب نبود برخی قطعات کارایی لازم را ندارند که در صورت تامین قطعات ،70 درصد تخلفاتی که در حوزه استاندارد به وقوع می‌پیوندد، قابل ردیابی است».
طاهری در بخش دیگری از سخنان خود افزود:«مقررشده بزودی در اداره کل استاندارد استان تهران ، قاضی دادگستری به‌منظور بررسی پرونده‌های قضایی مستقر شود تا ضمن سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده‌ها از نزدیک در جریان تخلفاتی که به وقوع می‌پیوندد، قرار گیرد».
  
 
https://thmporg.ir/vdcc.oqpa2bq01la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما