انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
در نشست رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با فرزانه دهنادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران در خصوص تغییرات ایجاد شده در قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور درباره پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان بحث و تبادل‌نظر شد.
برگزاری نشست رئیس سازمان مدیریت با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در این نشست با اشاره به تغییرات ایجاد شده در مکانیسم دریافت حقوق کارمندان دستگاه‌های اجرایی در قانون بودجه سال 1400گفت:«متمرکز و یکپارچه شدن پرداخت حقوق کارمندان دستگاه‌‎های اجرایی استان توسط خزانه سبب شفاف‌شدن دریافتی کارمندان می‌شود».
وی ادامه داد:«این اقدام با توجه به اینکه به تازگی به مرحله اجرا رسیده در ابتدای راه با مشکلاتی رو‌به‌روست و برای رفع این مشکلات همکاری و مشارکت دستگاه‌های مرتبط با موضوع راهگشاست».
شفیعی افزود:«در این زمینه هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان به‌منظور شناسایی نقاط آسیب‌پذیر از این تغییرات بسیار حائز اهمیت است».  
وی خاطرنشان‌کرد:«در خصوص میزان تخصیص موافقت‌نامه‌هایی که بین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با دستگاه‌ها مبادله می‌شود لازم است هر ماه اطلاعاتی در قالب تعریف شده از سوی اداره کل اقتصادی و دارایی استان درباره میزان وجه درخواستی دستگاه ها به سازمان مدیریت داده شود تا با تطبیق اطلاعات توسط همکاران در سازمان مدیریت، تصمیم‌گیری در خصوص واریز وجه به دستگاه‌ها انجام شود».
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران ادامه داد:«راهبرد میان‌مدت برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها در خصوص موافقت‌نامه‌ها نیز راه اندازی سامانه داشبورد مدیریتی در استان است که سامانه‌های حقوق و دستمزد و احکام دستگاه‌ها همه در آن دیده شود».
وی در پایان با اشاره به موضوع مولدسازی دارایی‌های دستگاه‌های دولتی نیز گفت:«در این زمینه در سه حوزه شناسایی اموال، ثبت مالکیت اموال و فروش اموال مازاد باید برنامه‌ریزی صورت گیرد تا دستگاه‌ها ملزم به انجام این اقدام شوند».
 
https://thmporg.ir/vdci.5awct1a55bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما