انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۱
plusresetminus
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از عدم ثبت اطلاعات کارمندان برخی دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه پاکنا خبرداد و خواستار ثبت سریع این اطلاعات شد.
ثبت اطلاعات کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده ۲۹ قانون برنامه ششم در پاکنا
به گزارش روابط‌ عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، علی شیرین در جلسه وبیناری کمیته ساختار و نیروی انسانی استان با حضور محمدباقر سلیمان‌زاده معاون آمار و اطلاعات سازمان اداری و استخدامی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی با بیان این مطلب گفت:«انتظار داریم کلیه دستگاه‌های اجرایی هزینه‌ای در استان تهران اطلاعات کارمندان خود را در سامانه پاکنا وارد و قطعی کنند چراکه طبق بند (الف) تبصره 20قانون بودجه 1400ثبت نام در این سامانه به‌منظور پرداخت حقوق و مزایا مورد تاکید قرار گرفته است».
وی ادامه داد:«این جلسه به‌منظور آگاهی بیشتر همکاران در دستگاه‌های اجرایی تشکیل شد تا علاوه بر رفع ابهامات در زمینه کار با سامانه، نقطه‌نظرات و پیشنهادات همکاران به‌منظور ارتقا و تقویت سامانه نیز دریافت شود».
شیرین در ادامه با اشاره به برخی ابهامات در خصوص لزوم ثبت اطلاعات همه کارمندان دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌‎های دولتی و... در این سامانه گفت:«طبق تعریف قانون تمامی دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده 29 قانون ششم توسعه باید در این سامانه اطلاعات کارمندان خود را وارد کنند».
وی افزود:«سازمان‌هایی که ثبت اطلاعات 1399 را نیز انجام نداده‌اند تا فردا وقت دارند در این خصوص اقدام کنند».
 
https://thmporg.ir/vdci.pawct1a5wbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما