انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
طبق قانون بودجه ۱۴۰۰

به دستگاه‌های اجرایی که در پاکنا نیستند، اعتبار تخصیص داده نمی‌شود

۳۱ خردادماه آخرین فرصت برای ورود اطلاعات کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان به سامانه پاکناست
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در نخستین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت و سرمایه انسانی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استانی خواست هرچه سریعتر نسبت به ورود اطلاعات کارمندان خود در سامانه پاکنا اقدام کنند.
به دستگاه‌های اجرایی که در پاکنا نیستند، اعتبار تخصیص داده نمی‌شود
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‎‌ریزی استان تهران،مسعود شفیعی در این شورا با بیان این مطلب گفت:«دستگاه‌های اجرایی استان تهران تا 31 خردادماه برای ورود اطلاعات کارمندان امسال خود به سامانه پاکنا مهلت دارند و با توجه قانون بودجه 1400 اگر اطلاعات کارمندی در این سامانه ثبت نشده باشد روند دریافت حقوقش با مشکل روبه‌رو می‌شود».
وی افزود:«طبق قانون جدید دریافت حقوق و مزایای کارمندان در دستگاه‌های اجرایی استانی به‌صورت متمرکز و یکپارچه و از طریق خزانه واریز می‌شود و خزانه نیز با استناد به اطلاعات سامانه پاکنا برای هر فرد حقوق واریز می‌کند».
شفیعی ادامه داد:«در صورت بروز مشکل در این زمینه مسئولیت پاسخگویی با بالاترین مقام و ذیحساب هر دستگاه اجرایی است».
وی افزود:«5 خردادماه نیز آخرین فرصت برای ورود اطلاعات کارمندان دستگاه‌های اجرایی در سال 99 به سامانه پاکناست».   
شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی خاطرنشان‌کرد:«در شاخص‌های مشخص شده برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در این جشنواره امسال تفاوت‌هایی وجود داشت و برخی شاخص‌ها افزوده شد».
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به پیشنهاد فرزانه دهنادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران در خصوص افزودن شاخص مولدسازی دارایی‌های دستگاه‌های دولتی به فرآیند ارزیابی عملکرد،گفت:«می‌توان این شاخص را در شاخص‌های عمومی ارزیابی در نظر گرفت و به نسبت اموال مازاد دستگاه‌ها و میزان مولدسازی آن را سنجید».
شفیعی در ادامه با اشاره به ارزیابی عملکرد شهرداری‌ها افزود:«متاسفانه اکنون در این زمینه بین وزارت کشور و سازمان اداری و استخدامی مغایرت‌هایی دیده می‌شود که لازم است استاندارد‌سازی شاخص‌ها در این حوزه صورت گیرد و وحدت رویه در خصوص ارزیابی عملکرد داشته باشیم».   
https://thmporg.ir/vdch.xnmt23nkkftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما