انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: «اگر تسلط کارمندان نسبت به روندها در فناوری اطلاعات بیشتر ‌شود وقتی به نیاز یا مشکلی برخورد می‌کنند با آموزش‌هایی که در این حوزه دیده‌اند می‌توانند عملکرد خود را در چارچوب فرایندهای الکترونیکی بهبود بخشند و این باعث تحول در نظام اداری می‌شود».
شفیعی: کارمندان باید با آموزش به فن‌آوری‌های نوین اطلاعاتی مسلط شوند
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، سومین نشست کمیته هوشمندسازی و توسعه دولت الکترونیک در سال 1399، به ریاست مسعود شفیعی رئیس سازمان با حضور معاونین و اعضای کمیته در محل سالن جلسات با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
 
مسعود شفیعی در این جلسه با اشاره به مصوبات گذشته کمیته در باب  توانمندسازی کارمندان در حوزه فناوری اطلاعات گفت: «لزوم ارتقاء توانمندی‌های کارکنان در این حوزه انکار ناپذیر است و باید با برنامه‌ریزی‌های مشخص به سمت آموزش کارکنان در این زمینه برویم».
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران ادامه داد: «با توجه به حضور ما در عصر تکنولوژی باید بتوانیم این فضا را به خوبی بشناسیم تا بهترین بهره‌وری را در این زمان داشته باشیم و در این راستا لزوم آموزش به‌منظور شناخت هر چه بیشتر کارکنان در اولویت قرار دارد».
 
شفیعی گفت: «باید با آموزش شناخت کارمندان نسبت به بخش فناوری اطلاعات را بیشتر کنیم. البته گاهی ممکن است کارمندی با رایانه بتواند کار کند اما اگر شناخت همین کارمند نسبت به روندها در فناوری اطلاعات و استفاده از تکنولوژی گسترش یابد می‌تواند پویایی آن کارمند را در نظام اداری بسیار بیشتر کند».
 
وی تصریح کرد: «اگر تسلط کارمندان نسبت به روندها در فناوری اطلاعات بیشتر ‌شود وقتی به نیاز یا مشکلی برخورد میکنند با آموزش‌هایی که در این حوزه دیده‌اند میتوانند عملکرد خود را مبتنی بر فرایندهای الکترونیکی بهبود بخشند و این باعث تحول در نظام اداری می‌شود».
https://thmporg.ir/vdcf.mdtiw6dxvgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما