انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، توسعه دولت الکترونیک در کشور را مستلزم پیش‌بینی همه سازوکارهای مرتبط با میز خدمت دانست و متذکرشد توسعه دولت الکترونیک روی کاغذ اتفاق نمی‌افتد و تنها در حذف حضوری مخاطب خلاصه نمی‌شود.
توسعه دولت الکترونیک تنها در حذف حضوری مخاطب خلاصه نمی‌شود
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران،مسعود شفیعی در چهارمین جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی با بیان این مطلب گفت :«شناسایی تمامی گلوگاه‌های مرتبط با فرآیندهای میز خدمت و بررسی ایرادات و پیشنهاداتی که در هر خدمت باید مورد توجه قرار گیرد، از اساسی‌ترین موضوعات در توسعه جامع دولت الکترونیک است».
وی ادامه داد :«بعضا برخی خدمات روی کاغذ الکترونیک شده اما در واقع حواشی که پیرامون ارائه این خدمت وجود دارد، کار ذینفعان و مخاطبان را سخت‌تر و فرآیند انجام کار را طولانی‌تر کرده است».
شفیعی با بیان اینکه در توسعه دولت الکترونیک باید از پیش همه فرآیندهای خدماتی مورد بررسی قرار گیرد و ایرادات آن رفع شود، افزود :«اگر برای هر خدمتی راهنمای گام‌به‌گام در پرتال سازمان وجود داشته باشد علاوه بر آنکه از سردرگمی مخاطبان جلوگیری می‌شود موجبات ارتقای رضایت شهروندان و جامعه هدف سازمان نیز فراهم می‌شود».
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران خاطرنشان‌کرد :«اکنون مخاطبان بر اساس میزان دسترسی و سرعت انجام کارها در بستر الکترونیک نسبت به عملکرد سازمان‌ها نتیجه‌گیری می‌کنند که اگر در بستر الکترونیک نیز سرعت انجام فرآیند پایین و با ایراد باشد، رضایت‌مندی مخاطبان کاهش می‌یابد».
 وی در پایان خواستار تشکیل گروه کاری ذیل کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی شد تا با بررسی تمامی خدمات سازمان که به‌صورت الکترونیک ارائه می‌شود، ایرادات و نواقص این خدمات رفع و خدمت‌رسانی به مخاطبان بهبود یابد».
 
 
https://thmporg.ir/vdcc.xqpa2bqexla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما