انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دوره آموزشی «مدیریت و بهبود کارایی انرژی در ادارات دولتی» پنجم دیماه توسط «مهدی تقی‌زاده» مدرس دانشگاه شریف به میزبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد.
این دوره به صورت حضوری برای مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و به صورت برخط برای مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان های کشور اجرا شد.
 «تقی‌زاده» مدرس دانشگاه شریف در این دوره گفت: قیمت پایین انرژی، عدم وجود ساختار منسجم مدیریت، عدم وجود آگاهی افراد از اهمیت انرژی، ضعف فرهنگ مصرف، عدم توجه به مسائل زیست محیطی، محدودیت سرمایه گذاری برای ارتقای کارآیی تجهیزات و فقدان آموزش های کاربردی برای کارکنان ادارات از مهمترین عوامل اتلاف انرژی به شمار می رود.
وی با اشاره به اهمیت مدیریت انرژی در سطوح ملی و بین الملل اظهار داشت: موضوع انرژی علاوه بر رفاه اجتماعی، موجب افزایش امنیت، توسعه اقتصادی و قدرت سیاسی در کشور خواهد شد اما «تولید ناخالص داخلی» به عنوان شاخص پیشرفت کشورها محسوب می شود که باید به این مهم توجه داشت.
وی تاکید کرد: محدودیت انرژی ایجاب می کند که فرهنگ مدیریت مصرف در بین آحاد جامعه ترویج شود و کارکنان ادارات و سازمان ها علاوه بر رعایت مدیریت مصرف، این فرهنگ را در خانواده ها ترویج کنند.
 
https://thmporg.ir/vdcd.9092yt05sa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما