انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
چهارمین جلسه کارگروه کمیته بهره وری استان تهران، 22 آذرماه جاری با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد.

 

در ابتدای نشست، «علی شیرین» معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با تشریح بررسی «نظام نامه چرخه مدیریت بهره وری»، اظهار داشت: اهمیت رشد سازمانی ایجاب می کند که تمامی سازمان ها، نهادها و ادارات به اجرای «نظام نامه چرخه مدیریت بهره وری» بپیوندند و کار  بهره وری را نیز از حوزه های او‌لویت دار استان شروع کنند.
وی ایجاد رضایتمندی مردم و استفاده بهینه از منابع و رشد اقتصادی را از شاخص های مهم نظام بهره وری دانست که در قانون برنامه توسعه هفتم برای آنها «سهم» تعریف شده است.
وی یادآور شد: راهنمای چرخه مدیریت بهره وری، تصویری از عملکرد دستگاه ها را نشان می دهد که در قالب برنامه استانی و ملی تدوین شده است.
وی عملکرد بهره وری برخی دستگاه های اجرایی در سالهای 1400 و 1401 را مطلوب دانست و تاکید کرد که باید سایر دستگاه نیز به شاخص های مطلوب نزدیک شوند.
«علیرضا امینی» مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز در سخنانی اظهار داشت: بر اساس «نظام نامه چرخه مدیریت بهره وری»، حدود 70 درصد طرح ها باید در کوتاه مدت و مابقی نیز با عمر بیش از یکسال به نتیجه برسد.
وی افزود: در چرخه مدیریت بهره وری، وظایف و ماموریت های دستگاه ها وارد مدار می شوند و فعالیت خاص و جدیدی بر دستگاه ها تحمیل نخواهد شد.
 
https://thmporg.ir/vdcj.iemfuqeaysfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما