انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
سومین جلسه کارگروه کمیته بهره وری استان تهران، 18 آذرماه با حضور «سید محمدرضا گلدانی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، معاونین، مدیران و رؤسای گروه های این سازمان برگزار شد.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این جلسه اظهار داشت: موضوع «بهره وری» از دهه های گذشته در حوزه های مختلف مطرح شده است ولی در سالهای اخیر به این مهم توجه ویژه ای می شود؛ زیرا محدودیت منابع، موجب پیاده سازی مدیریت صحیح، شده است.
وی افزود: موضوعات بهره وری در استان باید مشخص و اولویت بندی شده و بر اساس اسناد بالادستی و همکاری دستگاه های اجرایی، این موضوع مهم و کلیدی پیگیری شود.
در ابتدای نشست، «علی شیرین» معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با تشریح بررسی «نظام نامه چرخه مدیریت بهره وری»، اظهار داشت: تاکنون ۳۰ دستگاه اجرایی، موضوع بهره وری را در دستورکار دارند و ۷۰ مساله قابل پیگیری از سوی این دستگاه ها تعیین شده است.
وی افزود: اهمیت رشد سازمانی ایجاب می کند که تمامی سازمان ها، نهادها و ادارات به اجرای «نظام نامه چرخه مدیریت بهره وری» بپیوندند و کار  بهره وری را نیز از حوزه های او‌لویت دار استان شروع کنند.
گفتنی است، چرخه مدیریت بهره وری، روشی قاعده مند و نظام یافته است که در راستای شناسایی و حل مسائل محوری و اولویت دار ادارات و سازمان ها در حال اجرا است.
 
https://thmporg.ir/vdcf.jdviw6deegiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما