انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
آیین معارفه سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، دهم مردادماه با حضور رئیس امور برنامه و بودجه استانها و معاون توسعه و توازن امور استانهای سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «سعید توتونچی ملکی» رئیس امور برنامه و بودجه استانهای سازمان برنامه و بودجه کشور در این مراسم اظهار داشت: «استان تهران»، جدای از مسائل سیاسی، یک استان مهم و دارای شرایط خاص است و مدیریت آن هم نیاز به برنامه ریزی ویژه و همت بلند دارد.
وی افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور بنا دارد در دوران جدید، اختیارات بیشتر و ویژه ای به استان ها بدهد تا امور سریع تر و خدمت به مردم عزیز نیز شایسته تر انجام شود.
رئیس امور برنامه و بودجه استانهای سازمان برنامه و بودجه کشور یادآور شد: بازنگری در ساختار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها، تقویت بدنه کارشناسی، شایسته سالاری و رفع تبعیض از برنامه هایی است که در دستور کار سازمان برنامه و بودجه کشور قرار دارد.
«سید محمدرضا گلدانی» سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز در سخنانی ضمن تشکر از زحمات رئیس پیشین، مدیران و کارشناسان این سازمان، بر اهمیت نقش و جایگاه سازمان مدیریت و برنامه ریزی در پیشرفت استان تاکید کرد.
وی گفت: راه حل بیشتر مسائل کشور در «سازمان برنامه بودجه کشور» و «سازمان مدیریت استان ها» قرار دارد و چنانچه برنامه ریزی درستی صورت نگیرد، فرصت ها تبدیل به تهدید شده و مشکلات جدیدی بر کشور تحمیل خواهد شد.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به لزوم تعیین معیار و سنجش پیشرفت در برنامه ها تاکید کرد: شناسایی نقاط قوت و ضعف در مراحل انجام کار، از انحراف مسیر پیشرفت، جلوگیری و زمان رسیدن به نقطه مطلوب را تسریع می کند.
وی تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه، یک سازمان «کارشناس محور» است و نقش کارشناسان به عنوان ثروت بالقوه، در راهبری و دستیابی به اهداف سازمانی، بر کسی پوشیده نیست.
در ادامه، معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به بیان نقطه نظرات خود پیرامون اهداف و برنامه های سازمان پرداختند.
 
https://thmporg.ir/vdcj.temfuqemtsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما