انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
چهارمین جلسه نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان تهران، با حضور «قدرت الله شفیقی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران و «علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، تعیین و بررسی اماکن امن و اسکان اضطراری در شرایط بحران، تصویت پرداخت باقی مانده اعتبارات پژوهش های انجام شده و تصویب اولویت های پژوهشی سال 1401 از موضوعات مطرح شده این نشست بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران در این نشست اظهار داشت: با توجه به محدویت اعتبارات و تاکید سران قوا برای مولد سازی اموال دولتی، دستگاه های اجرایی در حوزه پژوهش و اجرا باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران یاد آور شد: این کارگروه نیاز های دستگاه های استان تهران با رویکرد آینده محور، میان مدت و یا مساله محور را احصا و برای انجام پژوهش به پژهشگران اعلام می کند.
وی اتخاذ نگاه کارشناسی و علمی بر کلیات و محتوای پژوهش ها را از جمله وظایف کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان تهران دانست و افزود: عناوین طرح های پژوهشی در چندین مرحله توسط متخصصان و اعضای کارگروه بررسی شده و موضوعات مهم و مورد نیاز انتخاب می شوند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز اظهار داشت: موضوعات پژوهشی باید اهداف استانی را دنبال کند و موضوعات کلیدی استان، مبنای عمل قرار خواهد گرفت.
«ازوجی»، ایجاد پیوند بین ظرفیت دارایی دولت در استان تهران، امکان سنجی و مولد سازی آنها و آسیب شناسی و باز مهندسی فرایند ها را برای افزایش بهره وری سرمایه عمومی، مهم ارزیابی کرد.
 
https://thmporg.ir/vdch.wn-t23nx6ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما