نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور در بازدیدی از سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران، عملکرد سامانه فواد و نحوه رسیدگی به درخواست های اربابرجوع را بررسی کرد.
این بازدید در راستای ارتقای رضایتمندی شهروندان و نظارت بر کیفیت خدمات اداری انجام شد.
«شاهسون» نماینده و بازرس سازمان اداری و استخدامی کشور در این بازدید، ضمن بررسی نحوه پاسخگویی به اربابرجوع، بر لزوم شفافیت و سرعت در رسیدگی به مطالبات مردمی تأکید کرد.
این بازدید بخشی از برنامههای نظارتی سازمان اداری و استخدامی کشور برای تحقق دولت پاسخگو و کارآمد است.
استان تهران از ابتدای مهر ماه سالجاری به سامانه فوریت های اداری (فواد 128) با هدف رسیدگی به درخواست های مراجعین ادارات و افزایش رضایتمندی عمومی پیوسته است.