انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۱
plusresetminus
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران

دستگاه های خدمات‌رسان به مردم، حمایت ویژه می شوند + تصاویر

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در بازدید از سامانه ۱۴۱ و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: خدماتی که در این مرکز انجام می شود با جان مردم ارتباط مستقیم دارد و باید با برنامه ریزی صحیح و شایسته، ضریب امنیت جاده ها افزایش پیدا کند.
 
«علاءالدین ازوجی» افزود:  استان ۲۰۲ دستگاه اجرایی دارد که ۷۰ مورد آن با مردم ارتباط مستقیم داشته و راهبرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، حمایت ویژه از دستگاه هایی است که با خدمت رسانی مستقیم به مردم دارند.
وی یادآور شد: منابعی که در راهداری تخصیص یافته به خوبی هزینه می شود و نتایج آن سریع حاصل شده و مردم شریف نیز از مزایای آن بهره مند می شوند.
وی یادآور شد: مردم در ازای مالیاتی که می دهند، باید خدمات مطلوبی دریافت کنند و در این راستا مدیران استان تهران با کار مداوم و مستمر برای حل مشکلات در تلاش هستند.
وی استفاده از اعتبارات عمرانی برای بافت های فرسوده و خارج از حریم شهری را یکی از منابع اعتباری برای رفع نیازهای استان از جمله راهداری و شهرسازی عنوان کرد که با همکاری  سازمان برنامه و بودجه کشور برای سال جاری قابل  افزایش است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مشارکت سازمان های بیمه‌گر برای تضمین سلامت افراد در جاده ها را ضروری خواند که نیازمند اعتبارات خاصی نبوده ولی از اثر بخشی فراوانی برخوردار است.
«حیدر نوروزی» مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در خصوص فعالیت سامانه ۱۴۱ گفت: راه های استان تهران  با ۲۹ دوربین تصویری، ثبت تخلف ها و تردد شمار، رصد می شود و امسال ۲۸ دوربین دیگر به این مجموعه اضافه می شود.
وی بهره مندی از سامانه ۱۴۱  و ارتباط بی سیمی با ۱۲ اداره شهرستان ها و  ۲۷راهدارخانه را از جمله اتفاقاتی بیان کرد که مردم راحت تر و سریع تر از  وضعیت تردد جاده های استان تهران مطلع می شوند.
وی سامانه «سپهتن» برای  ثبت سرعت و تخلفات وسایل نقلیه عمومی  در جاده ها و صدور کارت هوشمند برای راننده ها را از جمله برنامه هایی برشمرد که به امنیت تردد مسافران کمک شایانی می کند.
«حشمت سلیمانی» معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در خصوص تخصیص اعتبارات گفت: با توجه به شرایط استان، نیازهای دستگاه ها او‌لویت بندی شده و تخصیص اعتبارات صورت می گیرد.
وی انباشت بدهی از سالهای گذشته و لزوم تکمیل طرح های نیمه تمام را موجب بروز مشکلاتی عنوان کرد که امکان تعریف پروژه های جدید وجود ندارد.
https://thmporg.ir/vdcd.z092yt0z9a26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما