انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
بخش دوم اصلاحات و اضافات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین (مرحله دوم) منتشر شد.
تعویق زمان آزمون استخدامی طرح زین الدین و تمدید مهلت ثبت نام/ استان تهران اضافه شد
به گزارش شناسنامه قانون، پیرو انتشار دفترچه راهنمای آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین (مرحله دوم)، بدینوسیله به اطلاع كلیه داوطلبان شركت در امتحان مذكور می‌رساند، با توجه به اعلام دستگاه‌های اجرایی، اصلاحات و اضافات الحاقی در سامانه ثبت‌نام صورت گرفته است.
كلیه داوطلبان می‌توانند در مهلت باقیمانده تا پایان مدت ثبت‌نام، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین مندرجات این اصلاحیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت‌نام این آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در امتحان مذكور اقدام نمایند و یا اگر قبلا ثبت‌نام كرده‌اند، ضمن مراجعه به پروفایل خود، در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام نمایند.

جزئیات تعویق زمان آزمون استخدامی طرح زین الدین و تمدید مهلت ثبت نام/ استان تهران و کرمان اضافه شدتقویم آزمون: پایان ثبت‌نام: ۱۴۰۲/۱۲/۱۰

 دریافت کارت آزمون: ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
زمان برگزاری آزمون :۱۴۰۳/۰۱/۳۱
به داوطلبان توصیه می‌گردد دفترچه راهنما و متن اصلاحیه دفترچه راهنما را با دقت مطالعه نمایند.
با توجه به تاييد دفترچه راهنماي ثبت‌نام چند استان ديگر از جمله تهران و كرمان، الحاقيه دفترچه راهنمای آزمون براي استان‌هاي جديد در روز ٢٥بهمن‌ماه ١٤٠٢منتشر مي‌شود.
– تمديد مهلت ثبت‌نام
* ثبت‌نام آزمون تا پايان روز ١٠ اسفندماه ١٤٠٢ تمديد ميگردد.
– تعویق زمان آزمون استخدامی طرح زین الدین
* با توجه به همزماني آزمون، با ساير آزمون‌هاي كشوري و به منظور ايجاد شرايط مناسب براي داوطلبان، آزمون در روز جمعه ٣١ فروردينماه ١٤٠٣ برگزار خواهد شد.
 
 
https://thmporg.ir/vdcc.iqea2bq4pla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما