انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۱
plusresetminus
نخستین دوره آموزشی «آشنائی با ضوابط و مقررات پیمانکاری» ویژه شرکتهای پیمانکار به همت مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد.
برگزاری دوره آموزشی "آشنائی با ضوابط ومقررات پیمانکاری " ویژه شرکتهای پیمانکار
این دوره آموزشی از 9 تا 12 بهمن ماه به مدت 16ساعت با همکاری مدیریت نظام فنی اجرائی و دبیرخانه شورای فنی در ساختمان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به‌صورت حضوری برگزار شد که با استقبال خوب عوامل فنی و پیمانکاران استان تهران مواجه شد.
 هدف از برگزاری این دوره، ساماندهی اطلاعات مربوط به پیمانکاران و شرکت‌ها به منظور شفاف‌سازی روند برگزاری در مناقصه‌ها بود.
سرفصل های آموزشی این دوره شامل: آشنایی با نظام فنی و اجرایی (تاریخچه، محورها، دامنه شمول و ...)، ضوابط فنی و مشخصات فنی عمومی، ضوابط تشخیص صلاحیت و دستورالعمل تخلفات پیمانکاران، آشنایی با سامانه ساجات و ساجار، ضوابط و مقررات تأمین اجتماعی در قراردادهای پیمانکاری، ضوابط و مقررات سازمان امور مالیاتی در قراردادهای پیمانکاری و شرایط عمومی پیمان و تضامین بود.
گفتنی است، داشتن گواهی‌نامه صلاحیت پیمانکاری از الزامات حضور شرکت‌های پیمانکاری در مناقصات دولتی است و شرکت‌ها بدون دریافت صلاحیت از سامانه ساجات نمی‌توانند در مناقصات دولتی حضور یابند.
 
https://thmporg.ir/vdci.zaqct1avrbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما