انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
در نشست مشترک سازمان های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها و سازمان نقشه‌برداری کشور، از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برای عملکرد سازنده در حوزه نقشه و اطلاعات مکانی، تجلیل شد.
تجلیل از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برای عملکرد حوزه نقشه و اطلاعات مکانی


گردهمایی سازمان های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها و سازمان نقشه‌برداری کشور با حضور رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، رئیس امور برنامه و بودجه استان های سازمان برنامه و بودجه کشور، معاونین آمار و اطلاعات و روسای گروه نقشه و اطلاعات مکانی سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها، ۱۱دی ماه سال جاری به میزبانی سازمان نقشه برداری کشور برگزار شد.
در این گردهمایی از استان‌های خراسان رضوی، تهران، فارس، زنجان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و لرستان بعنوان استان‌های برتر در ارزیابی عملکرد حوزه نقشه و اطلاعات مکانی سال 1401 تقدیر بعمل آمد.
در ابتدای این نشست، علی جاویدانه رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، ضمن تقدیر از  اقدامات مطلوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان‌ها در حوزه نقشه و اطلاعات مکانی که بر اساس برنامه‌های ابلاغی سازمان نقشه برداری کشور انجام می پذیرد، بر اهمیت موضوع نقشه و اطلاعات مکانی در تصمیم گیری های کلان کشور و تعاملات مستمر و مجدانه این سازمان با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها در اجرای بهینه فعالیت ‌های نقشه و اطلاعات مکانی تأکید کرد.
در ادامه سعید توتونچی ملکی رئیس امور برنامه و بودجه استان های سازمان برنامه و بودجه کشور در سخنانی ضمن تشکر از زحمات رئیس، مدیران و کارشناسان سازمان نقشه برداری کشور، بر اهمیت نقش و جایگاه سازمان نقشه‌برداری کشور در پیشرفت کشور و نظام برنامه ریزی کشور تاکید و اظهار داشت: سازمان نقشه برداری یکی از سازمان‌های بسیار مهم حاکمیتی است و پیش نیاز اصلی بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها و سیاستگذاری‌های فرهنگی، اجتماعی، فعالیت‌های عمرانی و .. کشور است.
 
https://thmporg.ir/vdcg.u93rak9unpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما