انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور گفت: برنامه‌ريزي كرديم براي سه ماه آخر سال ۱۳۰ همت به پروژه‌هاي نيمه كاره اختصاص يابد. به عنوان نمونه براي پروژ‌هاي راه ۱۹ همت در نظر گرفته شده است.
۱۳۰  همت تا آخر سال به پروژه‌هاي نيمه كاره اختصاص مي يابد
به گزارش مركز روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان گيلان، دكتر "داود منظور"، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور  عصر - روز پنج شنبه ۷ دي ماه ۱۴۰۲ -  در سفر يك‌روزه خود به گيلان با همراهي استاندار، سرپرست سازمان مديريت و برنامه ريزي گيلان و جمعي از مديران و مسولان از پروژه در حال ساخت راه آهن رشت- كاسپين، بازديد كرد و در حاشيه اين بازديد در مصاحبه خبري با اصحاب رسانه گفت: بخش عمده كار انجام شده و اينك به مرحله نهايي نزديك هستيم. اميدواريم با اجرايي شدن تعهدات از سوي پيمانكاران طي دو ماه آينده شاهد افتتاح اين پروژه باشيم.
وي با بيان اينكه در استان طرح‌هاي زيرساختي به طور عمده مورد توجه است، گفت: يكي از دستاوردهاي استان طرح‌هاي زيرساختي ريلي و جاده‌اي است.همچنين بهبود وضعيت آب و فاضلاب از كارهاي مهم دولت است و اميدواريم تعهدات به موقع انجام شود.
وي افزود: برنامه‌ريزي كرديم براي سه ماه آخر سال ۱۳۰ همت به پروژه‌هاي نيمه كاره اختصاص يابد. به عنوان نمونه براي پروژ‌هاي راه ۱۹ همت در نظر گرفته شده است.
وي با بيان اينكه تلاش مي‌شود ۹۵۰ طرح و پروژه نيمه كاره تا پايان سال تكميل و به اتمام برسد، گفت:راه اهن رشت- كاسپين علاوه برمنابع داخلي از فايناس روسيه نيز بهره‌مند مي‌شود، كه اميدواريم هرچه زودتر  توسط استانداري و راه و شهر سازي قرارداد نهايي شود.
https://thmporg.ir/vdci.qaqct1ayvbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما