انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه گفت: گيلان ۶۰ طرح و پروژه مهم دارد، كه تعدادي از اين پروژه ها تا پايان امسال و تعدادي ديگر تا پايان سال ۱۴۰۳ با اعتبار هفت هزار ميليارد توماني تكميل و افتتاح مي شود.
سياست دولت تخصيص اعتبار براي پروژه هايي است كه قابليت تكميل و افتتاح تا پايان سال آينده را دارند
گزارش مركز روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه  بودجه كشور به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي گيلان دكتر "داود منظور"، معاون رييس جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه در جريان سفر يك روزه خود به گيلان، در حاشيه بازديد از بيمارستان در حال احداث چهارصد تختخوابي لاكان، گفت: گيلان ۶۰ طرح و پروژه مهم دارد، كه تعدادي از اين پروژه ها تا پايان امسال و تعدادي ديگر تا پايان سال ۱۴۰۳ با اعتبار هفت هزار ميليارد توماني تكميل و افتتاح مي شود.
وي با بيان اينكه سفرهاي استاني به منظور بازديد و با هدف پيگيري پروژه هاي مهم استاني، انجام مي شوند،
گفت: سازمان برنامه و بودجه از طرح ها و پروژه هاي مهم حمايت و پشتيباني مي كند.
وي با بيان اينكه گيلان ۶۰ طرح و پروژه مهم دارد، تصريح كرد: تعدادي از اين پروژه ها تا پايان امسال و تعدادي ديگر تا پايان سال ۱۴۰۳ با اعتبار هفت هزار ميليارد توماني تكميل و افتتاح مي شود.
وي طرح هاي فوق را در بخش هاي آب، فاضلاب، حمل و نقل و راه، فرهنگي و زيرساختي دانست و گفت: بيمارستان ۴۲۱ تختخوابي لاكان به عنوان يك بيمارستان جنرال و مگاهاسپيتال از پروژه هاي مهم استان و كشور در حوزه بهداشت و درمان است كه تا پايان سال آينده تكميل خواهد شد.
وي با اعلام اينكه تاكنون ۱۰۰ ميليارد تومان براي ساخت اين بيمارستان هزينه شده و طي دو سال گذشته نيز ۶۰۰ ميليارد تومان اعتبار براي آن تخصيص داريم و هم اكنون براي تجهيز نيازمند تامين اعتبار ۸۰۰ ميليارد توماني هستيم.
معاون رييس جمهور با اشاره به تلاش دولت سيزدهم براي تكميل هرچه سريع تر كريدورهاي مهم از جمله راه ريلي و جاده اي (راه آهن رشت - كاسپين و رشت - آزاد راه)، گفت: سياست دولت تخصيص منابع و تزريق اعتبار براي پروژه هايي است كه قابليت تكميل و افتتاح تا پايان سال آينده را دارند.
وي همچنين از حمايت دولت از شاليكاران و چايكاران خبر داد و بيان كرد: سياست دولت حمايت از توليد داخلي برنج است و تلاش مي كنيم از طريق ستاد تنظيم بازار، به گونه اي واردات را انجام دهيم كه به توليدكنندگان آسيب وارد نكند؛ همچنين برنامه ريزي هاي لازم براي خريد برنج از طريق فروشگاه هاي زنجيره اي و تعاوني ها و مباشرين خصوصي انجام شود.
https://thmporg.ir/vdch.-n-t23nqqftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما