انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رییس جمهور در آیین افتتاح کلان بیمارستان غدیر، توجه به مسئله بهداشت را از اولویت‌های مهم دولت برشمرد.
رئیس جمهور: توجه به حوزه سلامت از اولویت های دولت است
سید ابراهیم رئیسی در آیین افتتاح کلان بیمارستان غدیر که همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار شد، با ابراز خرسندی از همزمانی بهره‌برداری از این پروژه بزرگ درمانی با عید امامت و ولایت گفت: امیدواریم به برکت این روز بزرگ و با عظمت کادر درمانی در انجام وظایف خود موفق بوده و همه بیماران سلامتی خود را بازیابند.
رئیسی در بخش بعدی سخنانش بهره‌برداری از کلان بیمارستان غدیر را از جمله اقدامات ماندگار و امیدآفرین در کشور دانست و با یادآوری تاکیدات رهبر معظم انقلاب در ترویج ایمان و امید در جامعه اظهار داشت: امیدآفرینی در جامعه به صرف سخنرانی میسر نخواهد شد بلکه اقدام و عمل مجریان و همچنین تبیین این اقدامات است که منجر به امیدواری در جامعه می‌شود.
رئیس جمهور با تقدیر از همت فرماندهان سپاه پاسداران، تلاش‌گران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و همه مسئولان، مهندسان، مشاوران و پزشکان دست‌اندرکار این پروژه بزرگ ملی تصریح کرد: اینکه در فاصله کوتاهی شاهد افتتاح دو کلان بیمارستان در کشور هستیم نشان از ظرفیت‌های بسیار بالا و همچنین توان مهندسی و کادر درمانی در کشور است.
رئیسی در ادامه با بیان اینکه مسئله بهداشت مقدم بر درمان است بر ضرورت توجه توامان به بهداشت جسمی و معنوی تاکید کرد و گفت: در فرهنگ علوی (ع) مسئله بهداشت مورد توجه خاص بوده که خوشبختانه این فرامین در شیوه‌ها و روش‌های درمانی پزشکان ما نیز همواره مورد توجه بوده است.
رئیسی در ادامه توجه به مسئله بهداشت را از اولویت‌های مهم دولت برشمرد و با اشاره به طرح موفق و بسیار خوب پزشک خانواده که به جلوگیری از مراجعات غیرضروری به مراکز درمانی منجر می‌شود، از وزیر بهداشت خواست طی یک نشست رسانه‌ای راهبرد‌ها و اقدامات دولت در زمینه بهداشت به‌ویژه در نقاط کم برخوردارتر کشور را برای جامعه پزشکی و عموم مردم تبیین کند.
رئیسی ارتقا و گسترش گردشگری سلامت را از جمله مزایای افتتاح کلان بیمارستان غدیر برشمرد و با بیان اینکه پزشکان و متخصصان ما در حوزه سلامت کشور را به جایگاه بسیار مطلوبی رسانده و دراین عرصه افتخارآفرینی کرده‌اند، گفت: امروز وضعیت گردشگری سلامت در کشور ما به نحوی است که شهروندان بسیاری از کشور‌های منطقه به‌دلیل تفاوت هزینه و تخصص در درمان، استفاده از خدمات درمانی و پزشکی ایران را به کشور‌های اروپایی ترجیح می‌دهند.



        


 
https://thmporg.ir/vdcb.gb0urhb0wiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما