انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
«علی شیرین» معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، ۱۹ اردیبهشت ماه در برنامه «شهر آفتاب» رادیو تهران، نحوه ارزیابی عملکرد و سنجش رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی استان تهران را تشریح کرد.
اتصال دستگاه های اجرایی به سامانه سنجش رضایتمندی مردم
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، وی گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی یکی از ماموریت های اصلی این سازمان است که در قانون پیش بینی شده و بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی هر دستگاه، سنجیده می شود.
وی افزود: در حوزه شاخص های عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهره وری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخص های اختصاصی نیز وظایف و ماموریت های هر یک از دستگاه ها به صورت جداگانه بررسی می شود.
وی یادآور شد: تمامی دستگاه های اجرایی باید به سامانه سنجش رضایتمندی مردم از کارکنان دولت متصل شوند و نظرات، پیشنهادات و شکایات مردم از طریق  این سامانه مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.
وی هدف اصلی از اجرای این طرح را مشارکت مردم در اقدامات دولت برای بهبود عملکرد و افزایش رضایتمندی آنان از خدمات دولتی دانست.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران خاطر نشان کرد: در سامانه سنجش رضایتمندی مردم که از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور رصد می شود، برای تمامی کارکنان دولت شناسه دو بُعدی تعریف شده که از طریق نرم افزار تلفن همراه، امکان ثبت نظر اعم از تشکر و یا شکایت فراهم می شود.

 
https://thmporg.ir/vdci.paqct1awpbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما