انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، ۱۶ اردیبهشت با حضور در شهرستان های بهارستان، اسلامشهر و شهر جدید پرند از چندین دستگاه اداری و انتظامی بازدید کرد.
بررسی مسائل و مشکلات ادارات شهرستان های جنوب غرب استان تهران

«علاءالدین ازوجی» به همراه فرماندار شهرستان رباط کریم و مسئولان شهر پرند و شهرستان اسلامشهر به منظور بررسی مشکلات و کمبودهای ادارات‌ از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری با حضور در دادگستری، اداره‌ ثبت احوال، نیروی انتظامی، اداره ثبت‌ اسناد و... از نزدیک در جریان مشکلات اين ادارات قرار گرفت.
در این بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ضمن نشست با مسئولان ادارات و نهادهای یادشده، اظهار امیدواری کرد که بررسی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین اعتبار و رفع مشکلات و کمبودهای ادارات انجام شود.
وی درحاشیه اين بازدید با اشاره به کمبود و فرسودگی زیرساخت‌های ادارات مربوطه‌ گفت: متاسفانه بعضی از این ادارات از گذشته دارای ایراداتی بوده و رسیدگی لازم به‌ آنها نشده که این امر باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای شده‌ است.
وي بیان داشت: امروز با حضور در این شهرستان ها به‌ همراه فرماندار و مسئولان مردمی از این ادارات بازدید شد و بعد از ارسال گزارش کاستی و کمبودهای  ادارات‌ مربوطه، تصمیم‌ گیری و تامین بودجه‌ انجام خواهد شد.
 
https://thmporg.ir/vdcc.iqea2bqp4la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما