انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
«علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در پیامی فرارسیدن هفته پاسداشت مقام والای معلم را به تمامی معلمان و اساتید به ویژه معلمان استان تهران تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به مناسبت هفته معلم
 

متن پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بدین شرح است:
 
 «معلّم»، تأثیرگذارترین عنصر نظام تعلیم و تربیت و جاودانه ‌ترین مؤلفه ای است که در طول تاریخ بشریت، با نقش مؤثّر خود توانسته است رسالت خطیر «هدایت»، «تفکّر» و «اندیشه ورزی» نسل‌های بشری را بر دوش کشیده و بر تارک تعلیم و تربیت بدرخشد.
بدون تردید اعتلای فرهنگ ایران اسلامی، مرهون وجود گرانسنگ معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد وارسته، شهید «مرتضی مطهری» متعهدانه، اهتمام می ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.
بی شک توسعه و پیشرفت نیز از آنِ کشورهایی است که از بهترین و والاترین نظام تعلیم و تربیت بهره برده و از بذل هرگونه سرمایه گذاری در این حوزه دریغ نورزیده باشند. از این روی، دست یابی به اهداف متعالی آموزش و پرورش و فائق آمدن بر مشکلات پیش روی کشور، بدون اتکا به نظام تعلیم تربیت و بدون توجه به معلمان، میسّر نخواهد شد؛ لذا توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل ِآینده‌ساز جوان با نقش محوری و اساسی معلم برای اعتلای دانش و فرهنگ جامعه نیز همواره مورد توجه و تاکید بوده است.
اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن «هفته معلم» را خدمت همه معلمان و اساتید فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور به ویژه معلمان استان تهران تبریک گفته و امیدوارم در پناه خداوند متعال در تربیت و تعلیم فرزندان عزیز و آینده‌سازان میهن اسلامی‌مان همواره موفق و سلامت باشید.
 
علاءالدین ازوجی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
https://thmporg.ir/vdch.in-t23nmxftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما