انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با بیش از هزار نفر از اعضای تشکل‌ها و فعالان مختلف دانشجویی، دانشجو و فعالیت‌ها و مطالبات دانشجویی را یک فرصت و ارزش برای کشور خواندند.
توصیه رهبر معظم انقلاب به مسولان برای استفاده از جوانان
ایشان با اشاره به راهبرد دشمن برای بدبین‌‌کردن ملت ایران به خود و توانایی‌های خود، گفتند: برخلاف خواست دشمن، جامعه دانشجویی باید ایجاد تحول در ذهن و واقعیت جامعه ایران و سپس ایجاد تحول در ذهن و واقعیت جهان را در افق بلندمدت نگاه و تلاش‌های خود قرار دهد.
مقام معظم رهبری، مسئولان کشور را به توجه و استفاده از جوانان توصیه کردند و افزودند: البته از جوانهای زیادی استفاده کرده‌اند ولی باید بیشتر استفاده کنند.
فرمانده کل قوا با نام بردن از جوانان مؤمنی که در میادین مدیریتی، نظامی و علمی درخشیدند و به شهادت رسیدند، خاطرنشان کردند: آن رشته نورانی همچنان ادامه دارد و در دوره معاصر شما نیز شهیدان حججی، صدرزاده، علی‌وردی، عجمیان و امروز هم انبوه جوانان ایرانیِ مسئولیت‌شناس موتور حرکت و پیشران کشور هستند.
آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به جوانان گفتند: راه روشن انقلاب و اسلام را با جدیت و با آرمان‌خواهی، امید و عقلانیت دنبال کنید.
رهبر انقلاب درباره انتقاد یکی از دانشجویان به جلسه اقتصادی سران قوا گفتند: این جلسه دائم نیست بلکه برای چند هدف از جمله اصلاح ساختار بودجه، تدبیر شده که تاکنون پیشرفت مورد انتظار در تحقق اهداف صورت نگرفته است. ضمن اینکه نشست سران، راه منطقی نزدیک شدن دیدگاه و حل مشکلات است.
«خارج شدن چند سرمایه‌دار یا کارآفرین در کشور» مثال دیگری برای بدبین و ناامید کردن مردم با وجود ماندن تعداد زیادی از کارآفرینان و فعالیت رو به رشد هزاران شرکت دانش‌بنیان بود که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان آن، افزودند: طراحی دشمن بدبین کردن دشمن به خودمان، به دولت‌مان و به محیط دانشجویی‌مان است.
فرمانده کل قوا گفتند: در کشور نقص داریم و توقع و مطالبه من از مسئولان برای رفع نواقص بیش از شما است اما در عین حال می‌بینیم که کشور بحمدالله در حال پیشرفت است و صدها هزار جوان مؤمن، با انگیزه و خوشفکر در آن وجود دارد که قبلاً وجود نداشت.
https://thmporg.ir/vdci.zaqct1awwbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما