انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
«علاءالدین ازوجی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و اعضای شورای معاونین این سازمان در آغازین روزهای سال جدید با «علیرضا فخاری» استاندار تهران دیدار و گفت و گو کردند.
دیدار نوروزی رییس و شورای معاونین سازمان مدیریت و برنامه ریزی با استاندار تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «علیرضا فخاری» استاندار تهران در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی قبولی طاعات عبادات در ماه مبارک رمضان، این سازمان را مغز متفکر طرح و برنامه استان برشمرد و افزود: در واقع سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید محل تحلیل و تلفیق اطلاعات صحت سنجی شده دستگاه های اجرایی باشد.
وی با اشاره به لزوم شناسایی چالش ها و تهدیدات موجود و انجام برنامه ریزی برای کاهش و رفع آنها تاکید کرد: تهران ظرفیت ها و فرصت های گمشده ای دارد که با شناسایی، برنامه ریزی و هدایت لازم، می توان در استان، اشتغال پایدار و توسعه متوازن ایجاد کرد.
رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران همچنین خواستار بازنگری در نظام برنامه ریزی، تشخیص و تخصیص اعتبار، خودارزیابی و ارزشیابی دستگاه های اجرایی، تقویت نظامهای آموزشی و ارتقای سطح دانش کارکنان و مدیران شد.
وی اظهار امیدواری کرد، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "مهار تورم و رشد تولید"  نامگذاری شده است با اتحاد و همدلی بین مسئولین و همراهی مردم شریف استان تهران در عمل به منویات معظم له و در مسیر خدمت مشمول توفیق الهی شویم. 
استاندار تهران، ضمن تشکر از اقدامات و همراهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در رفع مشکلات استانی و ارتقای سرانه های عمرانی و جاری دستگاه ها، بر ادامه این روند رو به رشد در سال جاری، تاکید کرد.
«علاءالدین ازوجی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن گفت: در سال گذشته برای تامین اعتبار جبران خسارات وقوع سیل در استان تهران و  تکمیل و تجهیز پروژه های نیمه تمام عمرانی و کسری بودجه دستگاه ها با دشواری روبرو بودیم که با همکاری استاندار محترم و سازمان برنامه بودجه، سال ۱۴۰۱ را با کمترین دغدغه و بدون بروز مشکل برای دستگاه های اجرایی، پشت سر گذاشتیم.
وی اظهار داشت: بحمدالله وضعیت اعتبارات استان  سال ۱۴۰۱ نسبت به سال های گذشته بهتر بود و با اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست محترم  جمهوری در سال ۱۴۰۲، امسال نیز شاهد ارتقای سطح تخصیص و جذب اعتبارات نسبت به سالهای گذشته خواهیم بود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران یادآور شد: در سالی که گذشت تمامی تلاش این سازمان برای دستیابی به اهداف شعار سال و رونق تولید و ایجاد اشتغال بود که منابع استان نیز در این مدار قرار گرفت و در سال پیش‌رو نیز این مسیر ادامه خواهد یافت.
ازوجی، در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از فعالیت معاونت ها، مدیریت ها و شوراهای تخصصی ارائه داد و افزود: در سال گذشته، تبدیل وضعیت استخدامی پنج هزار نیروی ایثارگر دستگاهاه های ملی و استانی، رشد تخصیص و جذب اعتبارات استانی، ایجاد سامانه های مهم آماری، تصویب 130 موضوع کاربردی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران، تعیین تکلیف حجم زیادی از درخواست های پیمانکاران و مشاوران و انعکاس بروز اخبار فعالیت ها و ایجاد سامانه های ارتباطی در پرتال سازمان، انجام پذیرفت.
وی با اشاره به اینکه وظایف سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با نیروی انسانی موجود تناسب ندارد، تاکید کرد: به منظور انجام اقدامات تحول آفرین و آینده نگرانه برای توسعه و رشد استان، نیازمند جذب نیرو از محل طرح «شهید زین الدین» در سازمان هستیم.
 
https://thmporg.ir/vdch.wn-t23nkqftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما