انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، در پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.
پیام رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به مناسبت میلاد امام زمان (عج) و هفته سربازان گمنام


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، در متن پیام دکتر «علاءالدین ازوجی» آمده است:
نیمه شعبان، سالروز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی و میلاد فرخنده پیام آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت تمامی آزادگان جهان است. هم او که با آمدنش، امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره یافت و اینک نیز پس از قرن ها، خیل عظیم منتظران، آمدنش را به انتظار می نشینند تا شاهد جهانی باشند که در آن ستمی بر کسی نشود و حقی پایمال نگردد.
این ایام که به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده، فرصتی است که از تلاش های خالصانه عزیزانی تجلیل کنیم که در هیچ کجا نام و نشانی از آنان نیست و مجاهدانه، امنیت و آرامش را برایمان فراهم کرده اند. اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت و عدل گستر گیتی، حضرت حجت بن الحسن العسکری (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به مردم ولایت مدار و قدرشناس استان تهران تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.
https://thmporg.ir/vdcc.mqea2bq00la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما