انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
در اجرای مصوبات شورای فنی استان تهران، اصلاح فرایندهای ساخت و سازها در شهرداری‌های استان عملیاتی می‌شود .
اصلاح فرایندهای ساخت و سازها در شهرداریهای استان تهران
طرح راه‌اندازی سامانه ماده 33 دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی برای ارسال دستور نفشه ها و گزارشات مهندسان ناظر با مشارکت و همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به عنوان یکی از اقدامات مهم در این رابطه در دستورکار قرارگرفت.
اجرای این طرح می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات مربوط به ارجاع کار خدمات نظارت، ارسال گزارشات به موقع مهندسان ناظر به شهرداری‌ها، جلوگیری از وقوع تخلفات ساختمانی، رعایت تراکم ساختمانی توسط مالکین، رعایت الزامات ایمنی ساختمان‌ها، اطلاع مسئولین از وضعیت پیشرفت عملیات و مغایرت‌های احتمالی بین پروانه‌های صادره و نقشه‌های مصوب با نقشه‌های اجرایی و سایر مشاهدات مربوط به ساخت و ساز تأثیر بسزایی داشته باشد.
مراحل انجام این طرح تهیه برنامه زمانبند ی و برگزاری جلسات کارشناسی کارگروه نظارت و ارزیابی کیفیت ساخت و سازهای شهری شورای فنی استان با هر یک از شهرداریهای استان به منظور بررسی مسائل و مشکلات احتمالی در راه‌اندازی و نحوه دسترسی شهرداری‌ها به سامانه و نحوه خدمت‌رسانی شرکت‌های پشتیبانی می‌باشد.
در حال حاضر جلسات کارشناسی با شهرداری‌های اسلامشهر، شهریار، لواسان، قدس، ملارد، ورامین، پاکدشت و ربا ط‌کریم برگزار شده است و انتظار می‌رود تا پایا ن شهریور ماه سال جاری تمامی شهرداری‌های استان به این سامانه متصل شوند.
 
https://thmporg.ir/vdcd.x092yt0zoa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما