انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۱
plusresetminus
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، دهم اردیبهشت از مرکز بهزیستی حضرت ولی عصر (ع) شرق تهران بازدید کرد.
بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از مرکز بهزیستی حضرت ولی عصر (ع) شرق تهران

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، دکتر «علاءالدین ازوجی» ضمن ارزشمند خواندن خدمات و فعالیت های گسترده سازمان بهزیستی،  پیگیری های صورت گرفته توسط مدیرکل بهزیستی استان تهران برای رفع مشکلات و دغدغه های مددجویان را مهم و تاثیرگذار خواند.
 وی افزود: در حوزه تقویت خدمات بهزیستی و مددجویی، نهایت کمک و همکاری صورت می گیرد تا خدمت رسانی بهینه، تسهیل شود.
وی اضافه کرد: در بخش تعمیر، تجهیز و تقویت نیروی انسانی مراکز تحت پوشش بهزیستی نیز برنامه هایی در دست اقدام است.
وی همچنین از مددجویان نوجوان و جوان این مراکز خواست تا در کنار تحصیل، به فراگیری  مهارت های مختلف مرتبط با تحصیل و زندگی بپردازند تا شرایط رشد اجتماعی آنان فراهم شود.
وی یادآور شد: با توجه به مسائل و مشکلات موجود مرکز یادشده، مبلغ ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز  مرکز بهزیستی حضرت ولی عصر (ع) در نظر گرفته شده است.
«سمانه زمانی» مدیرکل بهزیستی استان تهران نیز اظهار داشت:  مراکز بهزیستی استان تهران با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه هستند و شرایط فعلی جوابگوی نیازها و خدمات نیست.
وی افزود: رسیدگی به آسیب هایی که جرم محسوب نشود بر عهده بهزیستی است و این سازمان نقش بین بخشی در حوزه آسیب های اجتماعی را ایفا می کند ولی اختیارات و امکانات کافی را ندارد.
«حشمت الله سلیمانی» معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز گفت: اعتبارات تخصیص یافته در حوزه بهزیستی نسبت به سال گذشته، افزایش خواهد داشت تا بخشی از مشکلات خدمت رسانی مراکز تحت پوشش بهزیستی رفع شود.
«افسن زاده»، سرپست مرکز بهزیستی حضرت ولی عصر (عج) نیز ارائه خدماتی چون: ایجاد خانه کودک، نگهداری، توانمندسازی و مهارت آموزی دختران بد سرپرست و بی سرپرست، خدمات رسانی به زنان سرپرست خانواده، تشکیل مراکز شبه خانواده، خدمات درمان و توانبخشی به ۵۰۰۰ توانیاب جنوب شرق تهران و ارائه خدمات به ۵۰۰ زن سرپرست خانوار را از مهمترین اقدات این مرکز بیان کرد.





 
https://thmporg.ir/vdcf.ydviw6dxegiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما