انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۱
plusresetminus
نشست بررسی مسائل و مشکلات اداره کل انتقال خون، هشتم اردیبهشت ماه با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان انتقال خون کشور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد.
نشست بررسی مسائل و مشکلات اداره کل انتقال خون برگزار شد


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، در این نشست که کوروش لهراسبی رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی، علی شیرین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، حشمت اله سلیمانی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران حضور داشتند، مسائل و مشکلات اعتباری، عمرانی و نیروی انسانی اداره کل انتقال خون کشور بررسی و تصمیم گیری شد.
«بشیر حاجی بیگی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان انتقال خون کشور در سخنانی اظهار داشت: ایران، تنها کشور منطقه در موضوع اهدا، توزیع، فرآوری و پایش خون است و استان تهران 17 درصد خون کشور را تامین و همچنین سهم 25 درصدی مصرف کل کشور را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: در سالیان اخیر، مراکز اهدای خون گسترش یافته ولی از نظر فنی، اعتباری و نیروی انسانی با کمبود مواجه هستیم و برای تکریم اهدا کنندگان عزیز کشور نیاز به حمایت های جدی و سازنده داریم.
«علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت حوزه سلامت به ویژه موضوع اهدای خون و انتقال آن به نیازمندان افزود: در این زمینه، انجمن های خیریه، پویش های مردمی و بخش های خصوصی مشارکت مطلوبی دارند و همواره نقش موثری در این حوزه ایفا کرده اند.
وی برای رفع نیازهای اداره کل انتقال خون استان تهران از جمله تامین اعتبارات از محل سایر منابع بودجه و هزینه ای برای ایجاد و تقویت زیرساخت های ضروری و فوری، تامین اعتبار جذب21 نیروی انسانی و 30  نیروی انسانی جدید از محل طرح تملک دارایی سرمایه ای، تاکید کرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران افزود: اداره کل انتقال خون استان تهران نیز برای سال جاری، تدوین و راهبری برنامه سال 1401 را در دستور کار قرار دهد تا اعتبارات مورد نیاز تامین شود.
وی یادآور شد: استاندار محترم تهران نسبت به مسائل و مشکلات به ویژه حوزه سلامت، دارای نگاه ویژه ای هستند و همواره حمایت های لازم را انجام داده اند.
 
 
https://thmporg.ir/vdcc.sqea2bqx0la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما