انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران۲۷ فروردین در نشست شورای اداری شهرستان پیشوا گفت: سال گذشته ۷۷ پروژه برای پیشوا با تامین اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان مصوب شد که بخش عمده آن پرداخت شده است.
اعتبار ۷۷ پروژه برای شهرستان پیشوا تامین شده است
«علاالدین ازوجی» افزود: رویکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در سال جاری، توجه به حاشیه شهرها خواهد و برای این منظور برنامه هایی برای کاهش آسیب های اجتماعی و نوسازی بافت های فرسوده در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به این شهرستان گفت:  برخی اعتبارات به صورت استانی پیش بینی شده است و تمامی شهرستان ها از جمله پیشوا از ان بهره مند می شوند و بعضی از پروژه ها نیز اختصاص به این شهرستان خواهد داشت.
«ازوجی» افزود: مبنای کار ما، بر طرف کردن مشکلات در کلوگاه هایی است که مانع رشد شهرستان شده است.
وی عمده مشکلات زیرساختی شهرستان پیشوا را عدم وجود بیمارستان، مشکلات آب و فاضلاب، ایجاد راه و موانع  مواصلاتی دانست.
وی یادآور شد: برای اینکه شهرستان پیشوا از این حالت خارج شود، توجه به زیر ساخت ها و پروژه هایی است که باید امسال به بهره برداری برسد تا مردم از اقدامات انجام شده بهره مند شوند.
وی تاکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی، با نظارت مستمر، پیگیری می کند که پروژه های تامین اعتبار شده در زمان مقرر افتتاح شود.
وی با اشاره به لزوم مطالعه در حوزه  اشتغال گفت: کسب و کار باید مبتنی بر دانش بنیان باشد تا تولید و اشتغال با تاب آوری مطلوب شکل بگیرد.
وی افزود: در خصوص رویکرد گذر کسب و کار ها از سنتی به نوین اظهار داشت: شهرستان پیشوا به عنوان نمونه مورد مطالعه ویژه قرار می گیرد که شامل حوزه های گردشگری و صنعت می شود تا به تولید منجر شود.
در ابتدای نشست، حجت الاسلام باقری امام جمعه پیشوا در سخنانی با اشاره به کاستی های صورت گرفته برای خدمت به مردم گفت: اهالی پیشوا در تمامی صحنه های انقلاب حضور داشته و دارند ولی وضعیت موجود در شان این عزیزان نیست.
وی افزود: متاسفانه پروژه هایی در شهرستان قرار دارد که چندین سال به صورت نیمه کاره رها شده و مردم را رنج می دهد.
فرماندار شهرستان پیشوا نیز در سخنانی، پیشوا را مبدا و خاستگاه انقلاب اسلامی برشمرد که تاکنون ۳۴۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.
وی افزود: وجود چهار  دانشگاه، استقرار ۱۰ درصد کشت گلخانه ای کشور و  یکهزار واحد دامی از شاخص مهم این شهرستان است.
فرماندار پیشوا همچنین مشکلات درمان و سلامت، راه و آب شرب و کشاورزی و عدم وجود زیر ساخت برای خدمات دهی به اتباع را از مهمترین مشکلات پیشوا برشمرد.
https://thmporg.ir/vdcg.79nrak9ywpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما