انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نشست شورای راهبردی توسعه استان تهران با هدف تدوین و ابلاغ سند توسعه منابع انسانی دستگاه های دولتی ، ۲۲ فروردین در استانداری تهران برگزار شد.
استاندار تهران: سند توسعه منابع انسانی دستگاه های دولتی ابلاغ می شود
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «محسن منصوری» استاندار تهران در این نشست گفت: برنامه اصلی دولت، مدیریت، رشد و ارتقای کارکنان با هدف خدمت رسانی بهینه به مردم شریف استان تهران است.
وی افزود: اگر چه ایجاد سامانه های خدمات رسانی، کار را برای مردم آسان کرده اما با انتظارات دولت فاصله دارد و باید این روند تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه پیدا کند.
وی تدوین سند توسعه منابع انسانی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران را اقدام ارزنده ای خواند و گفت: با ابلاغ و اجرای این سند شاهد ارتقا، رشد و بهینه شدن وضعیت سرمایه انسانی دستگاه ها خواهیم بود.
منصوری  گفت: چالش ها و فرصت های نیروی انسانی و لزوم سازمان دهی بین دستگاهی مورد تاکید است، زیرا در بعضی دستگاه ها و همچنین شهرستان‌ها به ویژه شهرستان های تازه تاسیس استان، با انباشت نیرو مواجه هستیم و نسبت بین جمعیت و نیروی خدمات‌رسان مناسب نیست.
استاندار تهران افزود: موضوع ارزیابی عملکرد دستگاه ها از جمله جشنواره شهید رجایی نیز مهم بوده، زیرا ارزیابی عملکرد و نظارت از ماموریت‌های مهم سازمان برنامه است تا شاخص های عمومی و اختصاصی باید ارتقا پیدا کند.
«علاالدین ازوجی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز در خصوص وضعیت ساماندهی نیروی انسانی دستگاه های اجرایی گفت: بیش از ۳۲۴ هزار نیروی خدمات رسان در 138 نهاد دولتی استان تهران مشغول به خدمت هستند که با اجرای سند توسعه منابع انسانی، کارایی و اثربخشی نیروها، افزایش پیدا خواهد کرد.
«ازوجی» گفت: در حوزه تبدیل وضعیت استخدام ایثارگران و خانواده محترم ایشان نیز بالغ بر ۷۲۰۰  مورد درخواست اشتغال داشتیم که اکنون  ۳۰۰۰ نفر از آنان مشغول به خدمت شدند.
وی با اشاره به میزان اعتبارات استانی اظهار داشت: تخصیص منابع مالی استان تهران در سال ۱۴۰۰ نسبت به متوسط کل کشور بالاتر بوده که برای تکمیل پروژهای عمرانی اختصاص یافته است.
وی افزود: بر این اساس ۶۷۱ میلیارد تومان برای ۷۰ پروژه زیر بنایی و اجتماعی استان  تخصیص داده شده است که تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید و تحول قابل توجهی اتفاق خواهد افتاد.
وی خاطر نشان کرد: در پایان  سال ۱۴۰۰، کسری بودجه دوران گذشته شناسایی شد و سازمان برنامه و بودجه این کسری ها را جبران کرد.
https://thmporg.ir/vdcb.zbsurhb99iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما