انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در نشست شورای اداری شهرستان دماوند گفت: چنانچه بنیه اصلی تولید کشور بر دانش استوار شود، وابستگی سایر کشور ها به تولیدات ما بیشتر می شود.
طرح های تامین اعتبار شده استان تهران باید تا پایان سال به بهره برداری برسد

دکتر «علاءالدین ازوجی» افزود: شرکت های دانش بنیان باید در دل تولید قرار بگیرند تا اقتصاد شکوفا و اشتغال بیشتر صورت بگیرد.
وی با اشاره به اعتبارات پیش بینی سال ۱۴۰۰ که برای ۹۱ پروژه در حوزه های مختلف مصوب شد، یادآور شد:   ۶۷ درصد  اعتبارات این پروژه ها تخصیص داده شد که باید تا پایان سال به انجام برسد که مردم، خدمت صورت گرفته را ببینند و از مزایای آن بهره ببرند.
وی تاکید کرد: دستگاه ها باید برنامه کوتاه مدت داشته باشد که در پایان سال ۱۴۰۱  محقق شود و استاندار محترم نیز معتقدند که اختیارات لازم به شهرستان ها داده شود تا افزایش کارایی و خدمت رسانی مطلوب اتفاق بیفتد.
وی پروژهای کلان تامین اعتبار شده سال ۱۴۰۰ شهرستان دماوند را شامل تاسیسات فاضلاب، بهسازی راههای روستایی، آبخیزداری، خدمات عشایری، طرحهای هادی روستایی، تامین آب آشامیدنی، نوسازی مدارس روستایی و تاسیس خانه های بهداشت بیان کرد و افزود:  اعتبارات تخصیص یافته سال ۱۴۰۰ برای دماوند، چشمگیر بوده و در سال جاری نیز تعداد پروزه ها بیشتر خواهد شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهار داشت: جمعیت شهرستان دماوند، دارای رشد مثبت  ۴ و‌ نیم درصدی است که زیر ساختهای فعلی پاسخگوی آینده نخواهد بود و مسولان از هم اکنون برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
در ابتدای این نشست «سید احمد رسولی نژاد» نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال جانمایی مناسب برای ایجاد شهرک صنعتی انجام خواهد شد و موضوع افزایش تولیدات کشا‌ورزی و رونق گردشگری پیگیری می شود.
وی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای اجرای طرح ها گفت: ما و تمامی مسئولان باید بیش از گذشته تلاش کنیم و شهرستان دماوند را به میدان رقابت برای خدمت به مردم تبدیل کنیم.
«رضا طاهرخانی» فرماندار شهرستان دماوند  در سخنانی پیرامون تحقق شعار  سال سال نیز گفت: ما به عنوان سربازان  نظام از دانشگاه ها برای تحقق این فرمان، یاری خواستیم تا اهداف مورد نظر محقق شود.




 
https://thmporg.ir/vdch.qnmt23nwmftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما