انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دکتر علاالدین ازوجی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با صدور پیامی رحلت عالم ربانی، آیت‌الله محمدی ری‌شهری (ه) را تسلیت گفت.
پیام رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در پی ارتحال آیت‌الله ری‌شهری
متن پیام به این شرح است:


         بسم ‏الله الرحمن الرحیم
«إذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقٍیَامَةِ»
ارتحال عالم ربانی و مجاهد انقلابی و با اخلاص، حضرت آیت‌الله محمد محمدی ری شهری (ره) را به بیت ایشان، شاگردان و علاقه مندان به ویژه مردم شریف شهرری تسلیت می گویم.
این دانشمند وارسته و استاد برجسته علوم حدیث، یکی از مریدان باوفای حضرت امام خمینی (ره)  و یاران ثابت قدم رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بوده اند. ایشان همواره یکی از چهره های اثرگذار انقلاب و کشور بوده و با عمری مجاهدت در مناصب مهم کشوری، همواره نقش مؤثری در تداوم روند انقلاب اسلامی داشته است.
مردم متدین شهرستان ری، از خدمات این عالم بزرگ در کسوت تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (علیه السلام) بهره ها بردند که ان شاالله افتخار خادمی ایشان در آستان حضرت سیدالکریم (ع)، توشه ارزشمندی برای مغفرت و علو درجات ایشان باشد.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان، حوزه‌های علمیه و مردم متدین شهرستان ری تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای این عالم ربانی غفران و رحمت الهی و برای عموم بازماندگان صبر جزیل و عافیت مسئلت دارم.

 علاءالدین ازوجی     
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران

 
https://thmporg.ir/vdcd.90k2yt0nxa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما