انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
در جلسه رئیس سازمان با سرپرست و روسای گروه های معاونت برنامه و بودجه صورت گرفت

بررسی چالش‌های اجرایی ماده ۲۳ قانون برنامه و بودجه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در جلسه با حشمت اله سلیمانی سرپرست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان و روسای گروه‌های این معاونت به بررسی چالش‌های قانونی ماده ۲۳ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ پرداخت.
بررسی چالش‌های اجرایی ماده ۲۳ قانون برنامه و بودجه
 به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، در ابتدای این جلسه در خصوص مشکل دستگاه‌های اجرایی استان برای درج آگهی فراخوان عمومی برای پروژه‌های در مقیاس کوچک بحث شد که در این پروژه‌ها، ضمن زمان‌برکردن پروژه‌، سبب تعویق آن نیز می‌شود که توسط حشمت اله سلیمانی سرپرست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه اعلام شد، اصلاحیه دستورالعمل این ماده در سازمان برنامه و بودجه کشور تدوین شده و بازنگری در این حوزه‎ها خواهد داشت و با ابلاغ آن، این مشکل رفع خواهد شد.
همچنین در این جلسه مشکلات اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص پروژه‌های ماده 23 مطرح شد که اداره کل راه و شهرسازی خود را موظف به اجرای مراحل ساخت پروژه‌ها می‌داند و معتقداست مراحل دریافت مجوزهای زیست محیطی، پدآفند غیرعامل و... باید توسط دستگاه‌های بهره‌بردار صورت گیرد که در این خصوص نیز باید بازنگری در دستورالعمل انجام شود و با ابلاغ اصلاحیه، مجدد مورد بررسی قرار می‌گیرد.
در پایان این جلسه مقرر شد هفته آینده ضمن بررسی اصلاحیه دستورالعمل اجرایی ماده 23، جلسه با نمایندگان برخی دستگاه‌های دخیل در صدور مجوز ماده 23 نیز برگزار شود تا ضمن بازگویی این موضوعات برای رفع قانونی آن اقدامات مناسب صورت گیرد.
 
 
https://thmporg.ir/vdcb.9bsurhbwwiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما