انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
در پنجمین جلسه ستاد تجهیز درآمد استان تهران، بدهی‌های قطعی و معوق دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۹۹ و راهکارهای بهره‌مندی از سازوکار تهاتر بر اساس بند (ز) تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ با حضور مدعوین مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی سازوکارهای تهاتر در پنجمین جلسه ستاد تجهیز درآمد استان تهران
به گزارش روابط‌ عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، این جلسه با حضور شهرام عدالتی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، فرزانه دهنادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران و نمایندگانی از سازمان امور مالیاتی استان و 10 دستگاه اجرایی در استان برگزار شد.
امیرعباس رضازاده معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان تهران در ابتدای این جلسه درباره میزان بدهی‌های قطعی معوق دستگاه‌های اجرایی سخن گفت و ادامه داد: «بهره‌مندی از سازوکار تهاتر در خصوص رفع این بدهی‌ها از راهکارهایی است که متاسفانه تاکنون بدان توجه جدی نشده است و تعداد کمی از دستگاه‌های اجرایی از این ظرفیت در رفع بدهی‌های خود به پیمانکاران استفاده کرده‌اند».
شهرام عدالتی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران نیز در این جلسه از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی که در جلسه حضور داشتند، خواست درباره جزئیات میزان بدهی‌های خود و راهکارها برای رفع آن توضیح دهند.
وی گفت: «همه همکاران در دستگاه‌های اجرایی لازم است از ظرفیت تهاتر استفاده کنند و سازوکار انگیزشی نیز برای دستگاه‌های عامل به این ظرفیت در نظر گرفته می‌شود».
لازم به ذکر است، در پایان این جلسه مقرر شد طی دو هفته آینده دستگاه‌های اجرایی اقدامات انجام شده در این خصوص را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران اعلام کنند.
 
 
https://thmporg.ir/vdci.vawct1ayybc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما