انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت تهران خواستارشد

اقدام شرکت‌های حمل بتن استاندارد در سامانه‌های رصد شهرداری

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران خواستار اقدام همه شرکت‌های تولید و حمل بتن استاندارد در سامانه‌های رصد حمل بتن استاندارد در شهرداری شد.
عکس تزئینی است
عکس تزئینی است
به گزارش روابط‌ عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، پرویزقوامی‌نژاد با بیان این مطلب گفت: «در سال‌جاری دستورالعمل ساماندهی تردد ناوگان حمل بار سنگین شهر تهران توسط سازمان ترافیک و پلیس راهور تدوین شد اما متاسفانه در مرحله اجرای این دستورالعمل برخی شرکت‌های حمل بتن استاندارد اقدامات لازم را انجام نداده‌­اند».
وی ادامه داد: «الزامات این دستورالعمل در 10 بند شامل، صدور پروانه بهره‌برداری شرکت‌ها، صدور پروانه فعالیت ناوگان، صدور پروانه اشتغال رانندگان، صدور باربرگ سیستمی، اتصال دستگاه‌های GPS ناوگان به سامانه شهرداری تهران، تعیین مدیر فنی از سوی شرکت‌ها و تأیید آن توسط شهرداری و پلیس، مجهز کردن ناوگان به تجهیزات و علائم ایمنی و هشداردهنده (آشکارسازی)، اتصال باسکول شرکت‌ها به سامانه بارانه، تشکیل تیم‌های امدادی سبک و سنگین توسط شرکت‌ها و چاپ برچسب تردد و نصب روی شیشه خودرو است».
 قوامی‌نژاد افزود: «در این دستورالعمل همچنین خواسته شده با توجه به لزوم کنترل اضافه بار از مبدا، اتصال باسکول‌های شرکت‌های بتن به سامانه بارانه و توزین پیش از حرکت مورد توجه جدی قرار گیرد و به‌منظور تحقق این امر باید اطلاعات شرکت‌ها، ناوگان، زمان و مکان تردد ناوگان شفاف شوند. همچنین از آنجا که بخش عمده بار جابه‌جا شده در سطح شهر توسط ناوگان سنگین شامل بتن، خاک و نخاله و مصالح ساختمانی است لذا قرارگیری مجوز تردد ناوگان فوق در فرآیند صدور پروانه ساختمانی از اهمیت زیادی برخوردار است و لزوم تشکیل تیم‌های امدادی سبک و سنگین از سوی شرکت‌ها و اعمال قانون ناوگان متخلف توسط پلیس راهور نیز در دستورالعمل قرار دارد».
وی بیان کرد: « انتظار می­‌رود با انجام اقدامات لازم توسط شرکت‌­های حمل بتن در اجرای دستورالعمل، زمینه و شرایط برای حمل بتن با رعایت استاندارد مربوطه فراهم گردد و در نهایت شاهد ارتقاء کیفیت اجرای کارها و بتن­‌های مورد استفاده در انواع پروژه‌­های ساختمانی در سطح شهر باشیم».
 
https://thmporg.ir/vdci.rawct1aypbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما