انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus

صعود ۲۲ پله‌ای تهران در ارزیابی عملکرد سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی/بیشترین رشد در بین سازمان‌های استانی

جایگاه ششمی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹
با اعلام نتایج نهایی ارزیابی عملکرد سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌های کشور، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با ۲۲ پله صعود نسبت به سال گذشته از رتبه بیست‌وهشتم در بین استان‌های کشور در سال ۱۳۹۸ به رتبه ششم ارتقا یافت و در جمع ۱۰ استان برگزیده کشور قرار گرفت.
صعود ۲۲ پله‌ای تهران در ارزیابی عملکرد سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی/بیشترین رشد در بین سازمان‌های استانی
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص نتایج ارزیابی عملکرد سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی در سراسر کشور، استان تهران با صعود 22 پله‌ای از جایگاه بیست‌وهشتم در سال 98 به جایگاه ششم در سال 99 رسید و از رده متوسط به خوب ارتقا یافت.
طبق این اعلام، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در شاخص‌های عمومی از مجموع سقف یکهزار امتیاز تعریف‌شده در این شاخص، موفق به کسب 898 امتیاز شد و در میان استان‌های کشور بر سکوی چهارم قرار گرفت. در شاخص‌های اختصاصی نیز این سازمان با کسب 895 امتیاز در رده خوب قرار گرفت.
گفتنی‌است، در مجموع سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با کسب یکهزار و 793 امتیاز از سقف دو هزار امتیاز در جایگاه ششم کشوری قرار گرفت، که این میزان رشد، بیشترین میزان در میان سایر استان‌های کشور است.
این سازمان در ارزیابی سال‌های 95، 96، 97 و 98 به ترتیب جایگاه‌های نوزدهم، بیست‌وپنجم، چهاردهم و بیست‌وهشتم را در بین استان‌های کشور کسب کرده بود.
 
https://thmporg.ir/vdch.mnmt23n-vftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما