انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
مسعود افشین؛ معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از مکان‌محور شدن آثار و جاذبه‌های گردشگری استان تهران خبر داد.
موقعیت آثار ثبتی و جاذبه‌های گردشگری استان تهران، مکان‌محور شدند
به گزارش روابط‌ عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود افشین،معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از مکان‌محور شدن آثار و جاذبه‌های گردشگری استان تهران خبر داد.
نشانی‌های آثار ثبتی و جاذبه‌های گردشگری استان پس از دریافت از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، توسط گروه نقشه و اطلاعات مکانی معاونت آمار و اطلاعات سازمان، همراه با اطلاعات توصیفی(نوع، قدمت و نشانی)مکان محور شدند و نتایج آن شامل 1285 نقطه به‌صورت دو لایه"جاذبه‌های گردشگری استان" و "آثار تاریخی استان"بر روی سامانه اطلاعات مکانی سازمان به آدرس https://wgis.thmporg.ir بارگزاری و در دسترس عمومی قرار گرفته است. همچنین اطلاعات فوق بر روی ژئوپورتال زیرساخت استانی (SDI) نیز بارگزاری شده است.
در حال حاضر در سامانه اطلاعات مکانی استان تهران 49 لایه‌ مختلف مکانی شامل تقسیمات کشوری، سکونتگاه‌های شهری و روستایی، محدوده‌های شهری و روستایی، بلوک‌های جمعیتی، شبکه دسترسی(راه‌ها)، منابع آبی، پروژه‌های عمرانی، اماکن، پایش بارگزاری و امکان انواع جستجو برای کاربران فراهم شده است.
 
https://thmporg.ir/vdce.w8nbjh8p79bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما