انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
عصر روز شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰، جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان تهران با حضور انوشیروان محسنی‌بند‌پی؛ استاندار تهران، مسعود شفیعی؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، علی شیرین؛ معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و دیگر اعضای شورا برگزار شد.
بیست و سومین جشنواره شهید رجایی به‌صورت الکترونیکی انجام خواهد شد
به گزارش روابط‌ عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، در دومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان که با حضور استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و سایر اعضای شورا برگزار شد، نحوه ارزیابی عملکرد سال 1399 دستگاههای اجرایی استان و چگونگی برگزاری جشنواره شهید رجایی مورد‌‌ بحث و بررسی قرار گرفت.

علی شیرین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت استان در خصوص ویژگی‌های کیفی ارزیابی عملکرد سال 1399 گفت: «سه ویژگی اساسی در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی مشهود بود: انعطاف‌پذیری در زمان و فرایند ارزیابی، نگاه انتقادی به شاخص‌ها و فرایند ارزیابی، تعامل موثر با دستگاه‌های اجرایی ضعیف به‌منظور مشارکت موثر در ارزیابی».
وی درباره تقدیر از برگزیدگان در جشنواره شهید رجایی عنوان کرد :«مطابق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور حداکثر از سه دستگاه دارای بالاترین امتیاز در شاخص‌های عمومی و اختصاصی؛ دو دستگاه دارای بالاترین امتیاز در شاخص‌های عمومی و یک دستگاه برتر در هر یک از گروه‌های پنـج‌گانه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی؛ زیر بنایی و توسعه زیر‌ساخت؛ عمومی و قضایی؛ سلامت و رفاه اجتماعی و تولیدی و خدماتی تقدیر به‌عمل می‌آید.
وی همچنین با اشاره به خدمات برجسته تخصصی دستگاه‌ها عنوان کرد نتایج دستگاه‌های اجرایی در دو محور کاداستر و مقابله با ویروس کرونا نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت».

در پایان مقرر شد بیست و سومین جشنواره شهید رجایی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شهریورماه 1400 به‌صورت الکترونیکی برگزار گردد.
     
https://thmporg.ir/vdca.6nmk49ni05k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما