انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
عصر روز سه‌شنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۰ بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان تهران با حضور انوشیروان محسنی بندپی؛ استاندار تهران، مسعود شفیعی؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، علی شیرین؛ معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تهران به‌صورت حضوری و ویدیو کنفرانس در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد.
بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان تهران به‌صورت الکترونیکی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران بیست و سومین جشنواره شهید رجایی در راستای تقدیر از دستگاه‌­های برگزیده در فرآیند ارزیابی عملکرد سال 1399 در تاریخ 16 شهریور‌ماه 1400 در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد.
مسعود شفیعی؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران به توضیح و بررسی روند فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در سال 1399 پرداخت.
وی افزود: «براساس قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاه‌هایی که از قانون مدیریت خدمات کشوری تبعیت می‌نمایند و همچنین دستگاه‌های تعیین‌شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، ملزم به شرکت در فرآیند ارزیابی عملکرد بوده و سایر دستگاه‌های استانی از جمله نهاد‌های عمومی‌ غیردولتی مثل شهرداری‌ها نیز در فرآیند ارزیابی، به‌صورت داوطلبانه شرکت نمایند».
رئیس سازمان مدیریت و برنامه­‌ریزی استان تهران با اشاره به ارزیابی شاخص­‌های عمومی و اختصاصی 62 دستگاه اجرایی عنوان کرد: «شاخص‌های عمومی مبتنی بر اهداف تعیین‌شده در برنامه‌­های اصلاح نظام اداری و شاخص‌های اختصاصی مبتنی بر ماموریت‌ها، وظایف و اهداف عملیاتی هر دستگاه است».

در پایان جشنواره، انوشیروان محسنی بندپی؛ استاندار تهران ضمن جمع‌بندی مباحث ارائه‌شده، از زحمات تیم تخصصی ارزیابی عملکرد استان تهران که با مشارکت 10 ماهه فرآیند ارزیابی عملکرد را به اتمام رسانیدند قدردانی و تشکر کرد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: «تمام دستگاه‌های فعال در استان حائز رتبه و امتیاز هستند بنابراین نیاز است از تمامی زحمات و تلاش‌های آن‌ها تقدیر و تشکر به‌عمل آورد».
در پایان بیست و سومین جشنواره شهید رجایی از دستگاه­‌های برگزیده استان تقدیر به‌عمل آمد.
 
https://thmporg.ir/vdce.x8nbjh8po9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما