انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
ظهر روز چهارشنبه ۳ شهریور‌ماه ۱۴۰۰ چهارمین جلسه شورای فنی استان با حضور پرویز قوامی نژاد؛ مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، علیرضا لطفی؛ رئیس گروه شورای فنی سازمان و سایر مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی مربوطه به‌صورت حضوری و ویدئو کنفرانس برگزار شد.
نظارت شهرداری‌ شهر‌های استان بر الزامات کارگاه‌های ساختمانی
 به گزارش روابط‌ عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران‌ چهارمین جلسه شورای فنی استان با موضوع ارزیابی و بررسی کیفیت ساخت و ساز‌های شهری در شهر‌های استان برگزار شد.
پرویز قوامی نژاد؛ مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران اظهار داشت: «با توجه به بررسی‌های انجام‌شده از فرآیند اجرای پروژه‌های ساختمانی در برخی از شهر‌های استان و نتایج و پیشنهادات حاصله از آن، انتظار می‌رود با حذف برخی از فرآیند‌های نادرست و انجام نظارت و کنترل فرآیند اجرای کار توسط مهندسین ناظر و شهرداری‌های استان، شاهد ارتقای کیفیت ساخت و ساز‌ها باشیم».
وی در ادامه ارزیابی و بررسی کیفیت ساخت و سازهای شهری در استان، دو مصوبه صورت‌گرفته را این‌گونه بیان کرد: 
- با توجه به گزارشات مرحله‌ای مهندسان ناظر، جلوگیری از ادامه کار کارگاه‌های ساختمانی و انجام فعالیت ساختمانی که فاقد نتایج آزمایشات ژئوتکنیک و کنترل کیفیت بتن و بازرسی، جوش، میلگرد و ... می‌باشند در دستور کار شهرداری‌های استان قرار گیرد.
- نصب تابلو مشخصات پروژه‌های ساختمانی، مستندسازی و وجود مدارک کارگاهی مانند پروانه ساختمان و بیمه‌نامه و ... ، وجود نقشه‌های مصوب و آخرین تغییرات، گواهی استاندارد مصالح ساختمانی در محل کارگاه ساختمانی، از جمله اقداماتی است که شهرداری شهر‌های استان باید نظارت کامل و دقیق بر آن‌ها داشته و از ادامه فرآیند کاری آن دسته از کارگاه‌ها که فاقد مشخصات ذکر شده باشند جلوگیری نمایند.
 
 
https://thmporg.ir/vdcj.yeifuqemasfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما